مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان شمالی خبر داد
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از اجرای طرح "با کریمان تا کرامت" در مساجد استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 01 August 2016

هاشم شیرازیان بعدازظهر امروز در نشست با مدیران فرهنگی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در استان به اجرا درمی‌آید.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی تصریح کرد: برنامه‌های این دهه در دو محور برگزاری باشکوه جشن‌های رضوی با محوریت مردم و برنامه‌های مردمی و همچنین حضور خدام رضوی در استان خواهد بود.

وی با اشاره به سفر خدام رضوی به استان بیان کرد: در این راستا طرح بزرگ "زیر سایه خورشید" با حضور خدام رضوی در مناطق گوناگون استان اجرا می‌شود.

به گفته شیرازیان برگزاری جشن بزرگ فرشته‌ها ویژه میلاد حضرت معصومه و روز ملی دختران،  برپایی کارگاه‌های خانواده اسلامی ویژه خواهران ریال دختران و مادران و اجرای طرح با کریمان تا کرامت در مساجد خراسان شمالی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی بیان داشت: این برنامه علاوه بر مساجد در امامزادگان شاخص استان هم اجرا می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از دهه کرامت برای انتقال آموزه‌ها و مفاهیم رضوی هم تاکید کرد.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم رضوی و اسلامی بوده که باید از آن استفاده کرده و بهره برد.

اول ذی‌القعده سالروز تولد حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی‌القعده سالروز تولد امام رضا (ع) به نام دهه کرامت نام‌گذاری شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار