نادر قاضی پور در دیدار فعالین اقتصادی استان با مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشور خواستار حمایت بیشتر این بانک از صادرکنندگان این استان شد.
کد خبر: ۲۷۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 03 August 2016


قاضی پور


تابناک آذربایجان غربی :
نادر قاضی پور در دیدار فعالین اقتصادی استان با مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشور خواستار حمایت بیشتر این بانک از صادرکنندگان این استان شد.

نماینده مردم ارومیه در نشست فعالین اقتصادی با مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در سالن شهید نیکخواه استانداری با انتقاد از روند فعالیت مناطق ازاد گفت : هر چند خوشبختانه امسال رشد صادرات غیر نفتی داشتیم ولی متاسفانه مناطق آزاد بجای انکه به مناطق صادراتی تبدیل شوند به مناطق وارداتی تبدیل شده اند .

وی از تبدیل مرز سرو به منطقه ویژه خبر داد و گفت : انشاالله با ایجاد این منطقه بتوانیم زمینه صادرات و توسعه این شهرستان را فراهم آوریم.

قاضی پور با بیان اینکه به عنوان یکی از وکلای فعال مردم در خانه ملت بدون تاخیر و غیبت و عضو کمیسیون تلفیق که نفر اول و آخر می باشد : در این خصوص اعلام امادگی می کنیم تا در حوزه حل مشکلات بانکی و صادراتی همراه فعالین اقتصادی باشیم.

نماینده مردم ارومیه خواستار حمایت بیشتر این بانک از صادرکنندگان این استان , تفویض اختیار بیشتر به بانک توسعه صادرات شعبه ارومیه و اختصاص سرمایه در گردش برای فعالین واحدهای اقتصادی استان شد.

نماینده مردم ارومیه افزود : با اذن رهبری معظم از حساب صندوق توسعه ملی برای مهار آبهای مرزی و توسعه صادرات پول بر داشتیم و خوشبختانه در این حوزه به خوبی عملیاتی شد.

قاضی پور با تاکید بر اینکه بنده سیاسی نیستم , اذعان کرد : توسعه صادرات و فعال سازی رابطه مستقیم با افزایش اشتغال و کاهش مشکلات اجتماعی خواهد داشت
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار