رشد و تعالی هر جامعه در گرو سلامت آن بوده و مهمترین عامل در رسیدن به این مهم ورزش است بنابراین اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در نظر دارد تا با دعوت از عموم مردم به ویژه هنرمندان و فیلمسازان در سراسر کشور به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش اقدام کند.
کد خبر: ۲۷۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ 09 August 2016
به گزاش تابناک یزد،به همین دلیل به سراغ یکی از فیلمسازان و مستند سازان خوب کشورمان رفتیم که در این جشنواره هم فعالیت هایی داشته اند.دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش گفت: هدف از برگزاری این جشنواره توجه دادن مردم از طریق هنرمندان به فرهنگ ورزش و استفاده از جایگاه  هنر به ویژه فیلم برای ارتقای فرهنگ ورزش، شناسایی استعداد های بالقوه ورزشی در سراسر کشور همچنین تعامل مردم با متصدیان امر ورزش است.
ابوالقاسم ابوترابی زارچی گفت: این جشنواره در بخش های مردمی به این معنی که مردم به صورت غیر حرفه ای می توانند فیلم کوتاه در مورد ورزش تهیه و ارسال کنند، بخش حرفه ای، ویژه و فیلمنامه در استان یزد برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه دبیرخانه جشنواره اجازه دارد تمام فیلم های آماتور راه یافته به بخش مسابقه را از تلوزیون پخش کند فیلم های غیر حرفه ای و مردمی بهتر است به صورت تدوین شده ارائه شوند.
وی اظهار داشت: دبیر خانه جشنواره اجازه دارد در قبال پرداخت هزینه کارشناسی شده به فیلم های حرفه ای بخش مسابقه،آنها را از تلوزیون پخش کند.

ابوترابی زارچی گفت: ستاد اجرایی جشنواره همزمان با اکران فیلم ها علاوه بر جلسات نقد فیلم به برپایی کارگاه تخصصی در زمینه آسیب شناسی ورزش و فیلمسازی اقدام کند.
وی گفت: آخرین مهلت ارسال فیلم و فیلمنامه تا 31 مرداد ماه تمدید شد و در 24 تا 26 شهریور ماه اکران و اختتامیه را خواهیم داشت.
وی در خصوص داوری نیز گفت: داوری فیلم ها اوایل شهریور ماه است و داوران بخش نهایی داوران کشوری هستند.
وی عنوان کرد: به کلیه آثار راه یافته به بخش مسابقه گواهی اعطا می شود.
وی گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم بدون محدودیت در تعداد آثار برای هر فرد آزاد است فقط فیلم هایی با قالب مستند و داستان در قالب سه دقیقه در جشنواره پذیرفته می شوند و هنرمندان می توانند آثار خود را از طریق پست یا حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس یزد- خیابان آیت الله کاشانی، ابتدای بلوار امام جعفر صادق(ع)، اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با شماره تلفن 03536231500 ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار