مدیر تربیت بدنی تیپ 116 شهید صفوی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین گفت: رقابت های والیبال قهرمانی شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی که قرا بود 22 مرداد ماه به میزبانی این تیپ برگزار می شود، به تعویق افتاد.
کد خبر: ۲۷۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، میثم آقاجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علت تعویق این رقابت ها آماده نبودن تیم ها در اعزام صورت گرفت که با برطرف شدن این موضوع، رقابت ها از 25 مرداد ماه به میزبانی تیم 116 شهید صفوی در قزوین برگزار خواهد شد.
وی، هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها را تقویت قوای جسمانی و روحی کارکنان یگان های تابعه نزاجا، همبستگی و رقابت سالم در بین نیروها همراه با بالا بردن توان رزمی آنها اعلام کرد.
وی اضافه کرد: این دوره از رقابت ها با حضور 14 تیم از یگان های تابعه نزاجا از 25 مرداد ماه جاری به مدت 4 روز با همکاری مدیریت تربیت و آموزش قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا در سالن ورزشی چهارصد دستگاه قزوین برگزار خواهد شد.
آقاجانی در پایان به دیدارهای رده بندی و اختتامیه نیز اشاره و یادآور شد: محل برگزاری دیدارهای پایانی طی روزهای آینده از سوی این تربیت بدنی اعلام می شود.
طی روزهای گذشته نیز تیپ 116 شهید صفوی قزوین میزبان رقابت های دارت و هندبال قهرمانی نزاجا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار