مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اختلال در حرکت قطارهای خط سه به دلیل نقص فنی گفت: با تلاش مهندسان مشکل بر طرف و هم اکنون حرکت قطارها در این خط به حالت عادی بازگشت.
کد خبر: ۲۷۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 14 August 2016
شهرام جبارزادگان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل نقص فنی یکی از قطارهای مسیر شمال به جنوب خط سه مترو در محدوده میدان ولیعصر (عج) در حرکت قطارهای این خط اختلال ایجاد شد. 

وی خاطرنشان کرد: ساعت 12.30 عملیات خروج قطار از ریل که در اصطلاح به آن کوبل گفته می شود به مدت یک ساعت انجام شد و در ساعت 13.30 تردد قطارها در خط سه مترو به حالت عادی بازگشت. 

* توقف یک ساعته خط سه مترو تهران ناشی از نقص فنی
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توقف یک ساعت در خط سه مترو ناشی از نقص فنی بوده گفت: با تلاش تکنیسین های فنی شرکت مترو تهران این نقص فنی برطرف شد. 
احسان مقدم ضمن عذرخواهی از نقص فنی پیش آمده در خط سه خاطرنشان کرد: تردد قطارها در این خط حدود یک ساعت به تعویق افتاد اما هم اکنون حرکت قطارها در خط سوم مترو تهران دذ حالت عادی است. 
خط سوم مترو تهران یکی از طولانی ترین خط مترو در خاورمیانه است که این خط جنوب غربی تهران (آزادگان) را به شمال تهران (شهرک قائم) وصل می کند. 
این خط به طول 37 کیلومتر با 24 ایستگاه جنوب غربی پایتخت را به شمال شرق وصل می کند.
خط سه مترو از ایستگاه شهرک قائم در شمال شرق تهران آغاز می شود و تا ایستگاه آزادگان در جنوب غرب ادامه دارد.
سرفاصله حرکت قطارها در خط سه مترو تا زمان بهره برداری کامل از این خط 15 دقیقه است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
درود بر راهبر هدقطار آقا حسینی اصل
از همینجا به ایشان و مهندس عشقی زاده خسته نباشد میگم
از طرف راهبران آموزشی اصفهان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار