در پي اعتراضات پي درپي و پيگيريهاي مستمر جلال محمودزاده ، نماينده مهاباد در مجلس بازرس وي‍ژه وزير نفت به پتروشيمي مهاباد اعزام شد.
کد خبر: ۲۷۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 16 August 2016
پتروشیمی


تابناک آذربایجان غربی :
 در پی اعتراضات پی درپی و پیگیریهای مستمر نماینده مهاباد  بازرس وی‍ژه وزیر نفت به پتروشیمی مهاباد اعزام شد.
بنا به اعلام دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم مهاباد در مجلس ، حیدری نماینده و بازرس ویژه وزیر نفت در بدو ورود به شهرستان مهاباد با همراهی رئیس دفتر نماینده مجلس و بخشدار مرکزی وارد پتروشیمی مهاباد شده و ضمن بازدید از بخش های مختلف و بررسی اوضاع، جلسه ای سه ساعته را با مدیرعامل پتروشیمی مهاباد برگزار نمودند.
هدف عزیمت و بازدید بازرس و نماینده وزیرنفت به شهرستان بررسی وضعیت نیروهای جذب شده در پتروشیمی مهاباد پیرو دستور وزیر جهت بررسی اعتراضات و درخواست جلال محمودزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخصوص عدم بکارگیری نیروهای بومی و علل اجرایی نشدن صنایع جانبی و پایین دستی پتروشیمی اعلام شد.
جلسه با سوالاتی از سوی رئیس دفتر نماینده مجلس و بخشدار مرکزی شروع شد و اظهار داشتند مسئولین شهرستان وافکار عمومی از روند بکارگیریهای رضایت ندارند که درادامه مدیرعامل پتروشیمی مهاباد به آن سوالات پاسخ داده و درنهایت نماینده وزیر ضمن مطالعه مدارک ارائه شده خواستار تعامل بیشتر مجموعه پتروشیمی با مسئولین شده و دستور وزیر درخصوص ارائه گزارش رسمی و بسترسازی جهت افزایش بکارگیری نیروهای بومی و شروع عملیات اولیه اجرایی صنایع پایین دستی را ابلاغ نمودند و همچنین مقرر گردید که در تهران جلسه ای با حضور نماینده مجلس و وزیر نفت جهت ارائه گزارش بازدید و تصمیم گیری نهایی برگزار شود
منبع:‌جوان پرس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کامران پیروزفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
"بسترسازي جهت افزايش بكارگيري نيروهاي بومي" دقیقا یعنی چی؟ اگر به این معنی باشد که درصورتیکه واحدهایی جدید به شرکت اضافه شد بومی استخدام شود، وعده سرخرمن است چون بسیار بعید است واحدی خارج از طراحی اصلی الصاق گردد. با یک جستجوی سریع در استخدامیهای چند سال اخیر کاملا مشخص میشود چقدر بومی گزینی وجود داشته نمونه اش استخدام پتروشیمی و پالایشگاه های شهرهای صنعتی و پر از کار تهران تبریز اراک خوزستان و ... است که صد در صد نفرات بومی استخدام شدند. و یا شرکت های واقع در عسلویه که حداقل 70 درصد بومی مشغول بکارند در حالیکه بیشترین حجم صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در عسلویه با جمعیت کمتر از 30 هزار نفر متمرکز شده اند اما مهاباد با نزدیک سیصدهزار نفر جمعیت و تنها یک شرکت پتروشیمی پذیرای درصد غیربومیهای بسیاری است که از همین شهرهایی که خود فقط بومی جذب میکنند آمده اند. نتیجه اینکه فرد تحصیلکرده و توانای بومی مهاباد در خارج از مهاباد شغلی پیدا نمی کند چون برای آن شهرها غیربومی است و در مهاباد هم استخدام نمی شود چون بومی است و برعکس تمام شهرهای ایران در مهاباد غیربومی بودن ارجحیت دارد. آقای مجیدی لطفا بفرمایید چرا بایستی مصاحبه پتروشیمی مهاباد در تهران برگزار شود در حالیکه مابقی شرکت های زیر مجموعه باختر در همان شهر محل شرکت مصاحبه گرفتند؟ آیا نه اینکه همین حرکت سبب تزریق نفرات غیربومی و غیر اصلح به پتروشیمی مهاباد شد؟ از نماینده محترم تقاضا دارم مجدانه پیگیر حق جوان های زجر دیده مهاباد باشند. آقای مجیدی یادتان باشد در نهایت غیر بومی ها به شهر خود بازخواهند گشت و این مهابادی ها هستند که تا آخر در شرکت حضور خواهند داشت و سرمایه گذاری مطمئن تری برای شرکت پتروشیمی مهاباد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار