خوش و بش گرم کارمندان با مدیر کل سابق
در حالی که اغلب کارمندان از حضور رئیس سابق و حتی برخی همکاران بازنشسته خود در ادارات استقبال گرمی نمی کنند ، در اتفاقی نادر در بین ادارات اردبیل، اکثر کارمندان یک اداره با شنیدن خبر حضور مدیر کل سابق و بازنشسته در اداره، به دیدار او شتافتند و بازار خوش و بش و احوالپرسی حسابی داغ بوده است.
کد خبر: ۲۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 26 April 2015

در حالی که اغلب کارمندان از حضور رئیس سابق و حتی برخی همکاران بازنشسته خود در ادارات استقبال گرمی نمی کنند ، در اتفاقی نادر در بین ادارات و دستگاه های اجرایی استان اردبیل، اکثر کارمندان یک اداره با شنیدن خبر حضور مدیر کل سابق و بازنشسته در ساختمان اداره، به دیدار او شتافتند و گویا بازار خوش وبش و احوالپرسی حسابی داغ بوده است.

به گزارش تابناک از صدا و سیمای اردبیل خبر می رسد که به دنبال حضور "علی نواداد" مدیر کل اسبق صدا وسیمای مرکز اردبیل در این مرکز و دیدار با مدیر کل فعلی ، جمع قابل توجهی از کارمندان به صورت جداگانه و سرپایی با وی دیدار و احوال پرسی کرده اند.

علی نواداد در دوران مدیر کلی خود در اردبیل بنیان گذار شبکه سبلان بود و در راه اندازی این شبکه و توسعه صدا و سیمای مرکز اردبیل نقش مهمی ایفاء کرد.

وی هشت سال پیش از مدیر کلی صدا وسیمای مرکز اردبیل خداحافظی کرد و از آن هنگام تا دو هفته پیش، مسئولیت مدیر کلی صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی را عهده دار بود.

نواداد دو هفته پیش و پس از سالها خدمت در سازمان صدا وسیما بازنشسته شد اما بلافاصله از سوی استاندار آذربایجان شرقی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب شد. یعنی همان پستی که اقبال عباسی در استانداری اردبیل به عنوان رئیس ستاد روحانی عهده دار آن شد.

نواداد در دوران فعالیت خود در استان اردبیل، در افکار عمومی به عنوان یکی از مدیران ارزشی ، معتدل و توانمند شناخته می شد.

جدا از عنوان مسئولیت جدید نواداد، پیش بینی می شود این مدیر کهنه کار با کوله باری از تجربه مدیریت رسانه ای در سطوح بالا ، بتواند کمک های ارزشمندی به تیم مدیریتی استانداری تبریز در جهت توسعه هر چه بیشتر این استان داشته باشد.

جا دارد فعالان رسانه ای، مسئولان و چهره های سیاسی استان اردبیل هم با دوری از سطحی نگری، در مورد نحوه استفاده از مدیران و سرمایه های استانی برای کمک به توسعه منطقه از آذربایجان شرقی الگو بگیرند.

شرح عکس: مصاحبه مطبوعاتی نواداد در آبان ماه 85 - مرحوم کریم نیرومند و اصغر دوستدار از فعالان مطبوعاتی آن زمان در دست راست نواداد نشسته اند

از مدیر کلی صدا و سیمای اردبیل تا معاونت استاندار تبریز


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
سلام - جناب پور مجيد ضمن تقدير از تلاش حضرت عالي و دوستا نتان در ارتقا خبر رسا ني و حضور اخبار اردبيل در كنار اخبار رسا نه ملي - با رفتن نواداد از مدير كلي صدا و سيماي اردبيل ،اردبيل سقوط كرد ولي استاندار وقت و حاكمان غافل استان نفهميدند - تفاوت تبريز با اردبيل در همين ريزه كاريها است كه مدير بازنشته را ارتقا ميدهد و تا تنور داغ است نان را ميچسبا ند ولي اگر استا نداري اردبيل بخواهد در غبار آلودگان سياسي فرد مدير و با تجربه را جذب كند فيلتر هاي احزاب حاكم بر دولت و فاميل چه رفتاري خواهند داشت ؟؟؟ همان سوالي است كه در استعفا زود هنگام دكتر بهشتي از معا ونت استا نداري همچنان مسكوت است واگر معصوم زاده مطلبي نوشته حمل بر اعتراض و نفي تعبير كرده اند
دلسوز استان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
اگر حاکمان اردبیل این را می فهمیدند وضع استان به این صورت نبود . اکثر مدیران کل تبریز از مدیران کل استان اردبیل انتخاب می شود و این همان چیزی است که تبریز را شهر اولین ها در دنیا معرفی کرده مثل فرقانی ، مهری ، اسبقیان ، نعمتی ، دشتی ، کریمیان ، جعفروند ، خدایی ، عباسزاده ، نواداد ، بهشتی ، محمدی ، سلیمان زاده و خیلی های دیگر . می توانید در شورای اداری استان آذربایجان شرقی آمار بگیرید . فرق نمی کند چه در این دولت و چه در دولت های قبلی . اما افسوس که نمی توانند این جنین مدیران را حفظ کنند . ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار