معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل عملیات چهارخطه شدن جاده قائمشهر- فیروزکوه از برنامه های اولویت دار این وزارتخانه است و با پرداخت مطالبات پیمانکاران این پروژه سرعت می گیرد.
کد خبر: ۲۷۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 17 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، از گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، علی نورزاد روز چهارشنبه در بازدید از عملیات اجرایی آزاد راه قائمشهر- فیروزکوه بالا بودن حجم ترافیک در این جاده را علت اصلی قرارگیری این پروژه در الویت های کاری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.
وی اضافه کرد : با پرداخت مطالبات پیمانکاران این محور، بزودی عملیات اجرایی این پروژه سرعت می گیرد تا بتوانیم در آینده نزدیک عملیات چهارخطه شدن این محور در حوزه مازندران تکمیل شود.

جاده قائمشهر - فیروزکوه حدود 107 کیلومتر است وتاکنون برای اجرای این پروژه چهار هزار میلیارد ریال اعتبارهزینه شد و طبق برآورد برای تکمیل این پروژه یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار جدید مورد نیاز است.
84 کیلومتر از محور قائمشهر- فیروزکوه موسوم به جاده سوادکوه ( قائمشهر- تهران) در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد که تاکنون 71 کیلومتر از این جاده تعریض شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محدودیت های مالی ، تصرف اراضی در حاشیه این محور را از چالش های موجود پیشروی اجرای این پروژه دانست.

دکتر نورزاد پیگیری پیشرفت فیزیکی ساخت و سازها ، اتخاذ راهکارهای فوری برای ساماندهی در روان سازی ترافیک ، طرح مناسب برای ترافیک عبوری از شهرهای بین راهی از جمله برنامه های وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از عملیات اجرایی چهارخطه شدن محور ارتباطی ساری _ تاکام نیز بازدید کرد.
مازندران سه هزار و 600 کیلومتر راه اصلی دارد و چاده های هراز، کندوان و سوادکوه از محورهای پرترافیک این خطه شمال محسوب می شوند.
برچسب ها: جاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار