جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف دو محموله انواع کالای قاچاق به ارزش 13 میلیارد و 680 میلیون ریال، طی 24 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 20 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌اصغر خرم‌روی با اشاره به کشف محموله‌های قاچاق 13 میلیارد ریالی در هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان، ماموران ایست و بازرسی شهید میرزایی "بندرعباس" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی ولوو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: پس از بررسی به‌عمل آمده و با هوشیاری ماموران از تریلی توقیفی بیش از 65 هزار ثوب انواع پوشاک خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
 
جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان در ادامه بیان داشت: ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده معادل 12 میلیارد ریال است که در این زمینه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.
 
خرم‌روی همچنین به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 680 میلیون ریال در محور "هرنگ – مهران" شهرستان "بستک" اشاره کرد و اظهار داشت: محموله 12 تن و 600 کیلو تخمه کدو و 6 تن و 880 کیلو برنج خارجی قاچاق از یک دستگاه تریلی ولوو و تعداد 478 قلم لوازم آرایشی بهداشتی و 394 ثوب البسه قاچاق از یک دستگاه خودروی پژو 405 کشف شد که در این راستا نیز سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار