نماینده مردم اردبیل در مجلس عنوان کرد:
نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 3200 درخواست شغل از دفتر نماینده مجلس شده است، گفت: از ضعف مدیریت تأمین اجتماعی گله‌مند هستیم چرا که برخی بدبینی‌ها به این حوزه به دلیل ضعف مدیریتی است.
کد خبر: ۲۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 27 April 2015

به گزارش فارس، مصطفی افضلی‌فرد در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود بنده در استخدامی‌های تأمین اجتماعی بستگان و اطرافیان خود را راه داده‌ام و یا مجوز استخدام برای آنها گرفتم، صحت ندارد و برخی از این اخبار از داخل خود اداره کل تأمین اجتماعی به بیرون درج شده که بنده از مدیریت تأمین اجتماعی استان به شدت گله‌مند هستم که چرا اجازه می‌دهند چنین مباحثی مطرح شود.

وی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در سال 91 به 290 نماینده مجلس اعلام کرد که به ازای هر نماینده دو مجوز استخدام با پیشنهاد نمایندگان گرفته است که در آن مقطع ما نمایندگان دو سهمیه خودمان را برای استخدام به سازمان تأمین اجتماعی اعلام کردیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به مراجعات مکرر بیکاران به دفتر مردمی خود اشاره کرد و گفت: بیش از سه هزار و 200 درخواست شغل در دفتر بنده به ثبت رسیده که یک نماینده مجلس نمی‌تواند به همه این درخواست‌ها پاسخی قانع‌کننده بدهد.

افضلی‌فرد به برگزاری آزمون و استخدام 13 نفر در تأمین اجتماعی براساس احراز شرایط اشاره کرد و افزود: اگر فردی هم از خانواده بنده در تأمین اجتماعی مشغول کار شده مربوط به فرزند شهیدی از بستگان و نزدیکان ماست که آن هم به دلیل شرایط داشتن امتیاز فرزند شهید استخدام شده و بنده حتی به یکی از مسئولان ارشد استان نیز در این زمینه پاسخی شفاف و روشن دادم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: بنده در این جایگاه قسم یاد می‌کنم که به پسر برادر شهیدم مجوز استخدام در بانک مسکن را ندادم که البته این کار به خاطر حضورم در مسئولیت مدیرکلی بنیاد شهید بود که از این کار پشیمان هستم که چرا اجازه ندادم در آن مقطع این جوان برومند در بانک مسکن مشغول کار شود.

افضلی‌فرد با دروغ خواندن برخی ادعاها در معرفی افراد از سوی وی برای استخدام در تأمین اجتماعی اضافه کرد: فردی که در مراجعه به بنده ادعا داشت که افراد خاصی را برای استخدام به تأمین اجتماعی معرفی می‌کنم بنده حتی پای یکی از کارکنان تأمین اجتماعی را به دفترم کشاندم تا ادعای خود را در این زمینه ثابت کند اما نه تنها ثابت نکرد بلکه از اتهام زدن خود عذرخواهی کرد.

مسیر راه آهن اردبیل تغییر نمی‌کند

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد پروژه راه آهن اردبیل و آخرین پیگیری‌ها در این زمینه گفت: برای این پروژه ملی 320 میلیارد تومان تاکنون خرج شده و قرار است 700 میلیارد تومان دیگر نیز هزینه شود که تلاش می‌کنیم مشکلات فنی این پروژه با راه حل‌های فنی برطرف شود.

افضلی‌فرد افزود: سعی و تلاشمان بر این است تا به دور از برخی حرف و حدیث‌ها با سرعت دادن به اجرای این پروژه نه تنها مسیر راه‌ آهن تغییر پیدا نکند بلکه با حل مشکلات پروژه راه آهن اردبیل تقویت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار