انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه در حالی در سال پایانی عمر شورا برگزار شد که با تغییر از قبل پیش بینی شده همراه بود .
کد خبر: ۲۸۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 24 August 2016

تابناک آذربایجان غربی انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه در حالی در سال پایانی عمر شورا برگزار شد که با تغییر از قبل پیش بینی شده همراه بود .

سیصد و هشتمین جلسه در سومین سال فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه آخرین سال انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار و بعد از رای گیری به صورت مخفی هیات رییسه قبلی ابقاء شدند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه :انتخابات هیات رییسه چهارمین سال فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات شورا برگزار و رییس، نایب رییس، دبیر اول و دوم مشخص شدند .

براساس نتیجه جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در سالن اجتماعات شورا برگزار شد، ترکیب هیات رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه برای آخرین سال فعالیت دوره چهارم به شرح زیر است:

۱⃣ پرویز جلیلی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر ارومیه
۲⃣ حسین بخشایشی به عنوان نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه
۳⃣ رسول اصغرزاده به عنوان دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه
۴⃣ لطیفه مبیّن به عنوان دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه
۵⃣ میر علی محمدی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه

✅گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور که در دوران انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان حامی و سخنران اصلی روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس بود در سال پایانی عمر شورا جای روح الله در خزانه را گرفت و  به عنوان خزانه دار شورا برای آخرین سال شورا انتخاب شد.

منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار