فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: رزمایش بزرگ " ارتقاء امنیت اجتماعی " در زاهدان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 29 August 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان،  سرهنگ علی عارف‌نژاد با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ " ارتقاء امنیت اجتماعی " در زاهدان اظهار داشت: این طرح مشترک به مدت 15 روز با حضور کلیه عوامل انتظامی و تخصصی این شهرستان و همراهی نیروهای بسیجی و حضور عوامل پلیس های تخصصی استان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان هدف از اجرای این طرح را شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده شعر عنوان کرد و گفت: دستگیری سرشبکه‌ها و عوامل فعال در امر نگهداری و خرید و فروش موادمخدر، سارقین، معتادان ولگرد، سرشبکه‌های قاچاق کالا و سوخت و اتباع غیرمجاز بیگانه که اعمال مجرمانه انجام می‌دهند از دیگر اهداف این رزمایش است.

وی با بیان اینکه اجرای چنین اقدامات مشترک بین نیروهای نظامی و انتظامی سبب هم‌افزایی بیشتر و تسریع در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده می‌شود، افزود: امید می‌رود اجرای چنین طرحهایی در افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء احساس امنیت شهروندان نیز موثر واقع شود.

عارف‌نژاد با بیان اینکه اجرای چنین طرحهایی در طول سال منجر به آسایش و رفاه شهروندان می‌شود، تصریح کرد: مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت را لحظه‌ای آسوده نخواهیم گذاشت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار