معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه خبر داد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای تنظیم بازار شهریورماه سال‌جاری و روزهای منتهی به بازگشایی مدارس نظارت ویژه انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 29 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،عباس سجادی‌رادبا اشاره به بازگشایی فصل مدارس، اظهار داشت: امسال وضعیت مناسب موجودی کالا تنش و نوسان در بازار را کاهش می‌دهد.
وی با بیان اینکه در شهریورماه عرضه و تقاضای یک‌سری از کالاهای خاص افزایش می‌یابد، ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن عید قربان، تقاضای یک‌سری کالاهای خاص از جمله نوشت‌افزار، پوشاک، مواد‌خوراکی و گوشت در این ماه افزایش می‌یابد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال از نظر تامین و عرضه کالا‌های خاص در بازار مشکل خاصی وجود ندارد،ادامه داد: در بازار کالا و خدمات ثبات خاصی حاکم است.
این مسؤول با بیان اینکه برای تنظیم بازار شهریورماه و روزهای منتهی به بازگشایی مدارس نظارت ویژه از سوی سازمان بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌شود، گفت: بازار بازگشایی مدارس را در کنار سایر مراجع نظارتی  رصد، و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می‌شود.
سجادی‌راد با اشاره به برخورد قانونی با هرگونه کم‌فروشی و گران‌فروشی‌، ادامه داد: در راستای دریافت گزارشات مردمی در صورت مشاهده تخلف، سامانه 124 به‌صورت‌ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است و دفتر نظارت، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تخلفات را بررسی می‌کند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار