مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری اصفهان:
تابناک: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: در این هفته در بیشتر اماکن تاریخی شهر به ویژه در میدان امام علی، میدان نقش جهان شاهد بزرگداشت هفته اصفهان هستیم و امیدواریم که هفته نکوداشت اصفهان بتواند جایگاه جهانی پیدا کند.
کد خبر: ۲۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 28 April 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، حسین جعفری در بازدید خود از ویژه برنامه نکوداشت هفته اصفهان و هفته گردشگری میدان امام علی (ع) اظهار داشت: هفته اصفهان را تبریک می‌گویم به همه مردم این شهر به ویژه امسال که برنامه‌های متعددی برای این هفته پیش‌بینی شده است.

وی افزود: خوشبختانه اقداماتی که امسال به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان درنظر گرفته شده، نسبت به سال‌های گذشته بیشتر و بهتر بوده و برگزاری چنین برنامه‌هایی در میدانی که دوباره متولد شده است، سبب خوشحالی است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان بیان کرد: به طور قطع باید به این نقطه برسیم که اصفهان نصف جهان بوده و است و امیدوار هستیم با طرح موضوع "دوباره نصف جهان را بسازیم" بتوانیم مجموعه برنامه‌هایی که اصفهان را در ابعاد ملموس و ناملموس به نصف جهان تبدیل کرده بود، ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: در این هفته در بیشتر نقاط و اماکن تاریخی شهر به ویژه در میدان امام علی، میدان نقش جهان و بسیاری از امکان تاریخی شاهد بزرگداشت هفته اصفهان هستیم و امیدواریم که هفته نکوداشت اصفهان بتواند جایگاه جهانی پیدا کند.

جعفری گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا نه تنها مردم ایران و اصفهان از این برنامه بهره‌مند شوند، بلکه بتوانیم سبب حضور گردشگران خارجی را برای این هفته فراهم کنیم. به طور قطع ظرفیت‌های اصفهان بیش از آن چیزی است که امروزه شاهد آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از ظرفیت‌هایی که امروز در اصفهان می‌بینیم، نهفته بوده که باید حداقل بتوانیم به مناسبت این هفته آن‌ها را بروز دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار