از سری مسابقات فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه‌های کشور، امروز تیم ارومیه صاحب دومین پیروزی خود شد و بر شهرکرد غلبه کرد.
کد خبر: ۲۹۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 03 September 2016

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ارومیه، امروز از سری مسابقات فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه‌های کشور در ارومیه، تیم فوتسال این شهر صاحب دومین پیروزی خود شد و بر شهرکرد غلبه کرد.

ارومیه در حالی مقابل شهرکرد صف آرایی کرد که در بازی نخست با نتیجه قاطع 10 بر صفر تیم قم را در هم کوبیده بود و شهرکرد نیز نخستین بازی خویش در این دوره از رقابت ها را تجربه می کرد.

در ابتدای این مسابقات هر دو تیم تلاش بسیاری برای رسیدن به گل انجام داده و حتی شهرکرد چندین موقعیت گل زنی داشت که به تیرک دروازه اصابت کرد اما این تیم ارومیه بود که در دقیقه پنجم بازی توسط کاپیتان خود و از راه دور گل زد و در نتیجه یک بر  صفر به پیش افتاد.

چند دقیقه بعد تیم ارومیه می توانست گل دوم را توسط کاپیتان تیم به ثمر برساند و شهرکرد نیز صاحب ضدحمله شد اما هیچ کدام ثمری در پی نداشت.

در ادامه تیم فوتسال ارومیه با خطایی که در محوطه جریمه تیم حریف پیش آمد صاحب ضربه پنالتی شد که یار شماره هفت این تیم، آن را به گل تبدیل کرد تا نتیجه دو بر صفر به سود میزبان دنبال شود.

در دقایق پایانی نیمه نخست، تیم شهرکرد که به دنبال جبران نتیجه بود از اشتباه فاحش مدافعان تیم ارومیه استفاده کرد و با گل بازیکن شماره 11 خود نتیجه بازی را به حداقل رساند.

با آغاز نیمه دوم هر دو تیم حملاتی را بر دروازه های هم انجام دادند اما توپی وارد دروازه ها نشد.

تیم کردستان در دقایق پایانی این دیدار برای رهایی از شکست حملاتی را ترتیب داد اما دقیقه آخر بازی توسط بازیکن شماره شش مرتکب خطا شده و کارت زرد را از داور مسابقه دریافت کرد.

این دیدار در پایان با برتری ارومیه به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار