معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فیلم و عکس ۱۰۷ نفر از رزمندگان آذربایجان غربی که در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر حاضر بوده‌اند گردآوری می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 29 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علیرضا رادفر در جلسه هماهنگی بزرگداشت سی‌وسومین سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد روزی است که بنا به فرموده امام خمینی(ره) خرمشهر را خداوند آزاد کرده و حرف‌های بسیار و نگفته‌ای زیادی در این زمینه وجود دارد که باید به نسل‌های آینده و جوان امروزی انتقال دهیم.

وی گفت: همیشه باید به این نکته توجه کنیم که گزینه‌های روی میز دشمنان فقط در حد شعار بوده و با مراجعه به تاریخ و نگاهی به جریان آزادسازی خرمشهر و پیروزی ایران در صحنه‌های جنگ در می یابیم که آنها جرأت نزدیک شدن به این گزینه‌ها را ندارند.

رادفر افزود: باتوجه به حضور 107 شهید از آذربایجان‌غربی در عملیات بیت المقدس، می‌توان با استفاده از همکاری دستگاه‌هایی از جمله صداو سیما، ارشاد و بنیاد شهید عکس و فیلم‌هایی از رزمندگان را به عنوان سند جمع‌آوری و در برنامه‌های روز سوم خرداد برای درک بهتر جوانان از روزهای جنگ و پیروزی انقلاب اسلامی استفاده نماییم.

وی بیان کرد: قهرمانان عملیات دفاع مقدس مانند بازیگران هالیوودی نبودند که هرکه بیشتر کشت قهرمان شود بلکه قرمانان ما کسانی بودند که با نداشته‌ها دفاع کرده و با مظلومیت خود توانستند پیروزی را از آن خود و مردم کشور خویش کنند.

رادفر با بیان انجام برنامه‌های لازم برای سوم خرداد امسال تصریح کرد: شهرداری با تبلیغات محیطی پیش از روز موعد در سطح شهر، صدا و سیما با استفاده از آرشیو فیلم و تصاویر خود و تبیین آن‌ها برای مردم، استفاده از فضای مجازی، رسانه و مطبوعات با هماهنگی ارشاد اسلامی می‌توانند در انتقال مطالب مربوطه به نسل جوان تاثیرگذار باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شرکت‌های ابلاغ رسان نیز می‌توانند از بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) یا یادآوری عملیات بیت المقدس در قبوض ارسالی به درب منازل استفاده نمایند و مخابرات نیز از طریق پیامک این روز را به شهروندان تبریک گوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار