رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه روز جمعه نوزدهم شهریور ماه در حمایت از مرجعیت بزرگ بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم راهپیمایی می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 07 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛عباس سروری در کرمانشاه اظهار داشت:این مراسم روز جمعه بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه نوزدهم شهریور ماه با حضور اقشار مختلف از مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم آل خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین، عنوان کرد: پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه 19 شهریور مراسم تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از مرجعیت بزرگ بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم  برگزار می‌شود.
سروری با اشاره به اینکه این مراسم به طور همزمان در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: مردم همیشه در صحنه استان همصدا با دیگر هموطنان شجاع و مؤمن ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود اعتراض و خشم انقلابی و انزجار خود را از این اقدام غیرانسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و نابودی آل خلیفه را فریاد خواهند زد.
وی از عموم مردم کرمانشاه دعوت کرد که همراه و همگام با ملت بزرگ، انقلابی و بصیر ایران اسلامی، در این تظاهرات حماسی حضور یافته، سرنگونی آل خلیفه را فریاد زده و حمایت همه جانبه خود را از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر مسلمانان بحرین و جنبش بیداری اسلامی این کشور اعلام کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار