پایان مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان بانوان در کرمانشاه؛
مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان بانوان کشور، با صعود ۷ نفر به دسته برتر در کرمانشاه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۹۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 09 September 2016
به گزارش  ابناک به نقل ازمهر، مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته یک کشوری بانوان از روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه به میزبانی کرمانشاه آغاز شده بود که روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
ابتدا دور آزاد این مسابقات برگزار و سپس ۱۴ بازیکن به دسته یک صعود کردند که دور نهایی این دسته روز گذشته با قهرمانی سارا شهسواری از کرمانشاه برگزار شد.در نیمه نهایی آنا فیاضیان مقابل سارا شهسواری با نتیجه ۴-۳ باخت تا سارا شهسواری یک پای فینال شود در طرف دیگر جدول هلیا اصغری مقابل پریناز حاجیلو قرار گرفت و با نتیجه ۲-۴ هلیا اصغری برنده و پای دیگر فینال شد.
در فینال سارا شهسواری با نتیجه ۲-۴ در مقابل هلیا اصغری برنده و قهرمان دسته یک بزرگسالان کشور شد هلیا اصغری دوم شد.
در رده بندی های بعد نیز پریناز حاجیلو با برد مقابل آنا فیاضیان سوم و آنا فیاضیان چهارم شد. منصوره رضایی عاطفه کریمی را برد و به این ترتیب منصوره رضایی پنجم و عاطفه کریمی ششم شد.
همچنین فاطمه مختار رضایی برنده بازی در مقابل الناز دبیری بود در نتیجه مختار رضایی هفتم و الناز دبیری هشتم شد.
در پایان مسابقات هم سارا شهسواری از کرمانشاه، هلیا اصغری از تهران ، پری ناز حاجیلو از البرز، آنا فیاضیان از اصفهان، منصوره رضایی از اصفهان، عاطفه کریمی از تهران و فاطمه مختار رضایی از مازندران به دسته برتر صعود کردند.همچنین مقام های، هشتم الناز دبیری از همدان، نهم شیرین قلعه بیگی از تهران، دهم ملیکا عامر طاص از فارس و حنانه امیری از اصفهان در دسته یک باقی ماندند.در پایان همچنین مقام های دوازدهم زهرا شهسواری از کرمانشاه، سیزدهم مریم خوشکردار از تهران و نسیم رنجبر از آشرقی از دسته یک سقوط کردند.سرداور مسابقات زهرا اسکندری و کمک ایشان فهیمه امیریان است داوران حاضر نعیمه ذوالفقاری، سحر ملایری، خدیجه پایدار مهر، گلنار امیری، غزل خشنودی، سروه محمدی، ساغر مهدیان، گلنار سلیمی، فلورا یار مرادی، پروانه کرمی، لیلا غلامیان، فیروزه قاید زاده بودند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار