با حضور وزیر بهداشت؛
تابناک: با حضور وزیر بهداشت در شهرستان مبارکه از فاز نخست اورژانس بیمارستان حضرت رسول الله (ص) مبارکه و مرکز بهداشت درمانی شبانه روزی شهر دیزیچه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 05 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مدیر بیمارستان حضرت رسول‌الله(ص) مبارکه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: در کنار افتتاح فاز نخست اورژانس این بیمارستان، از یک پروژه مرکز بهداشت درمانی شبانه‌طروزی شهر دیزچه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع بهره‌برداری شد.

محمد ایرانپور گفت: این مرکز بهداشت شامل اتاق پزشک، داروخانه، مبارزه با بیماری‌ها، بخش مامایی و بهداشت محیط است.

وی بیان کرد: بیمارستان حضرت محمد رسول الله یک بیمارستان عمومی است که از‌بخش‌های داخلی و جراحی زنان، داخلی و جراحی مردان، سی سی یو، ای سی یو، زنان و مامایی، نوزادان، اطفال، دیالیز، آزمایشگاه، رادیولوژی، کلینک تخصصی و اورژانس تشکیل شده است.

مدیر بیمارستان حضرت رسول‌الله مبارکه بیان کرد: بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) تنها بیمارستان شهرستان مبارکه است و با حضور وزیر بهداشت فاز نخست اورژانس بیمارستان با زیر بنای 500 متر مربع و اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: فاز نخست اورژانس بیمارستان با تخصیص اعتبار 400 میلیون تومان در بخش عمران و 120 میلیون تومان در حوزه تجهیزات پزشکی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ایرانپور با اشاره به اینکه زیربنای این بیمارستان بالغ بر یک هزار و 500 متر مربع است، گفت: فاز اول آن با زیر بنای 500 مترمربع بازسای و فاز دوم آن با زیربنای یک هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 هزار تومان به بهره برداری رسید.

ایرانپور با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اکثر بخش های بیمارستان حضرت محمد رسول الله مبارکه نوسازی شد، گفت: با اجرای طرح تحول سلامت و در راستای ترویج زایمان طبیعی زایشگاه این بیمارستان همزمان با میلاد پیامبر اکرم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار