کد خبر: ۲۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 30 April 2015
به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، فعاليت‌هاي قرآني جهاددانشگاهي را در دو حوزه  شاخص از جمله برگزاري تنها مسابقات بين‌المللي قرآني دانشجويان و خبرگزاري تخصصي بين‌المللي قرآن در جهان اسلام بي نظير معرفي كرد.

" حمید صابر فرزام"، نهم اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی معراج كه روزهاي هشتم و نهم ارديبهشت اه به ميزباني استان يزد برگزار مي شود، همچنين از برنامه هاي شاخص اين سازمان قرآني را راه اندازي پ‍‍‍ژوهشکده مطالعات میان رشته‌ای قرآن و مرکز رشد فعالیت‌های قرآنی اعلام كرد.

وي افزود:  مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن مجوز لازم را در یافت کرده است و مشغول فعالیت است و باید تا سال آینده این مرکز به پژوهشکده تبدیل شودو اقدامات لازم براي راه اندازي مركز رشد فناوري‌هاي قرآني نيز در حال انجام است.

وی با اشاره به ورود  جهاددانشگاهی به  فعالیت‌های قرآنی از بدو تاسيس، افزود: اين سازمان تنها نهادي بود كه فعاليت‌هاي قرآني را در حوزه دانشگاه‌ها آغاز کرد و تاكنون 24 مرحله از مسابقات قرآني دانشجويان كشور را برگزار كرده است.

رییس مرکز فعالیت های قرآنی دانشگاه های کشور با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از غرفه فعالیت‌های قرآنی جهاددانشگاهی، خواسته معظم له از اجرای برنامه‌های گزین قرآنی را نشان از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی دراین زمینه دانست.

"مهدی باصولی"، رییس جهاددانشگاهی استان یزد هم در این مراسم با خیرمقدم به شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی معراج، میزبانی این ضیافت قرآنی را مایه افتخار استان عنوان کرد.

وی با اشاره به میزبانی استان از جشنواره معراج در سال 1390، اظهار امیدواری کرد: این دوره از مسابقات نیز با میزبانی شایسته استان برگزار شود.

به گفته اين مسئول، ضيافت قرآني معراج از امروز به مدت دو روز با رقابت 40 شركت كننده در رشته‌هاي حفظ، قرائت، تفسير و ترجمه به ميزباني استان يزد برگزار مي‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار