کد خبر: ۲۹۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 19 September 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار اشکذر با اشاره به استقرار صنایع در این شهرستان گفت: این شهرستان کمترین مشکلات را در حوزه کارگری دارد.

محمدعلی شاه حسینی  با اشاره به استقرار صنایع در این شهرستان اظهار داشت: سال جاری و سال گذشته چند واحد فولاد و تولید کاشی و سرامیک در این شهرستان راه اندازی و آغاز به کار کرده است.

وی عمده مشکلات صنایع در این شهرستان را مانند سایر نقاط کشور کمبود نقدینگی برشمرد و ادامه داد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی مزین شده است همه دستگاه های این شهرستان در پی رفع مشکلات صنایع با یکدیگر هستند و در این مسیر تعامل موثر و مفیدی دارند.

فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه دستگاه های این شهرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی با جدیت پیگیر هستند، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در مواردی تحقق یافته اما برای تحقق کامل نیز در تلاشیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دستگاه ها از ابتدای سال در این زمینه مشخص شد، ادامه داد: حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، توجه بیشتر به بخش خصوصی همچنین کشاورزی دانش بنیان از مهمترین موضوعات در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

شاه حسینی با بیان اینکه در این شهرستان از چند سال گذشته و پیش از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز اقداماتی در این زمینه انجام شده بود، اظهار کرد: محصولات کشاورزی این شهرستان به سمت محصولات دانش بنیان پیش رفته و کشت گیاهان دارویی وگلخانه ای را با جدیت در دستور کار دارد که دو گلخانه در حال حاضر گیاهان دارویی تولید می کنند.

وی از مشکلات عمده این شهرستان را کمبود آب دانست و از عملیات اجرایی ساخت مخزن آب در دو روستای این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این دو مخزن بخش عمده مشکل آب در روستاهای این ناحیه حل خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار