مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه:
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: ۱۲۵۹ طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه مشغول تحصیل هستند.
کد خبر: ۲۹۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 21 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم، حجت‌الاسلام داود زارع در آئین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران استان با اشاره به اینکه ظرفیت بالایی در طلاب خواهر است که بتوانند رشد و تعالی را در جامعه ایجاد کنند، اظهار داشت: اکنون 1289 طلبه خواهر سطح دو مشغول به تحصیل هستند که از میان آنها 266 نفر ورودی سال جدید هستند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کرمانشاه با بیان اینکه یک پنجم طلاب برتر در فضای مجازی کشور متعلق به استان کرمانشاه است، افزود: تعداد فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران تاکنون 1123 نفر و امسال تعداد 550 نفر جهت تحصیل در سطح سه ثبت‌نام کردند که 266 نفر ورودی سال جدید بودند.
زارع با اشاره به اینکه 20 هسته و کانون پژوهشی و علمی در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند، گفت: 576 تحقیق پایانی در استان مورد بررسی قرار گرفته است و در جشنواره قرآن و عترت 12 نفر از استان به مرحله کشوری راه یافتند که 9 نفر از آنها در رشته‌های مختلف مقام کسب کردند.
وی با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار جشنواره علامه حلی با حوزه علمیه برادران به صورت مشترک برگزار می‌شود، اظهار کرد: 40 کرسی آزاد‌اندیشی در استان با تلاش حوزه خواهران برگزار و 572 مقاله در عنوان‌های مختلف در استان ارزیابی شده است.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه عنوان کرد: طلاب علاوه بر کسب علوم و معارف اسلامی که دریای عظیمی است درّهای ارزشمند را به دست آورده و زلال و شفاف به جامعه تحویل می‌دهند و از این طریق زمینه‌های دریافت احکام الهی را برای بشریت فراهم می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار