در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با استاندار آذربایجان غربی بیان شد:
رییس شورای حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی گفت: همین اعتدالیون حزبی می توانند سکان اداره کشور را از مسیر همبستگی و اعمال مدیریت توانمند و شناخت آگاهانه از دشمنان قسم خورده علیه نظام و ایجاد فضای باز سیاسی و احترام به حق و حقوق همه ملیت ها ، قومیت ها و احترام متقابل در داخل و با دیپلماسی جدی در خارج از کشور در دست بگیرند.
کد خبر: ۳۰۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 27 September 2016

تابناک  آذربایجان غربی: در راستای تقویت همکاری و تعامل بین مدیریت کلان استان و مسئولین حزب اعتدال و توسعه و ایجاد فضای تفاهم و همبستگی و برپاسازی جامعه ای قدرتمند ، قانونمند و مردم سالار بمنظور دوری از تک محوری ، خودخواهی سیاسی و تندخوی و دستیابی به آرمانهای بلند این ملت برای ایجاد ایرانی مدرن و تمدنی پایدار همراه با حفظ ارزشهای دینی و ملی در چارچوب نظام اسلامی و متکی بر قانون اساسی و با تفکر اعتدالی بشرح بیانیه اعلام موجودیت حزب اعتدال و توسعه و متعاقب دیدار با حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه جمعی متشکل از رئیس و دبیر و اعضاء شورای استانی و معاونان و دبیران شهرستانی حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی روز جمعه در سالن جلسات حوزه استانداری با قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار و نشستی صمیمانه برگزار کردند.

در این دیدار سید فتاح حسینی رئیس شورای حزب اعتدال و توسعه و میر علی محمدی دبیر حزب در استان طی گزارشی در مورد عملکرد حزب از حمایت بزرگان استان نسبت به حزب و همکاران حزبی تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه جلسه سید فتاح حسینی رئیس شورای استان به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و از تلاش های دکتر روحانی و همفکران دولت و همکاران وی تقدیر کرد و همکاری و همراهی آقای استاندار و مسئولین استانی را برای بکارگیری افراد توانمند و با تجربه و همراه دولت مورد تاکید قرار داد و دوری از افراط گری و تندروها را یاد آور شد.

سید فتاح حسینی تاکید کرد : متاسفانه عده ای از افراد معلوم الحال دشمن ملت ، دولت و نظام بوده و بدنبال ایجاد فضای بدبینی در بین مردم هستند که بایستی با آنها برخورد شود.

حسینی خاطرنشان ساخت : تشکیل چنین جلساتی در همه استانهای کشور با ابتکار اعضای حزب اعتدال و توسعه بویژه رئیس شورای استانی و دبیر استان و دبیران شهرستانی با استانداران و فرمانداران در دستور کار است.

 رییس شورای حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی گفت: همین اعتدالیون حزبی می توانند سکان اداره کشور را از مسیر همبستگی و اعمال مدیریت توانمند و شناخت آگاهانه از دشمنان قسم خورده علیه نظام و ایجاد فضای باز سیاسی و احترام به حق و حقوق همه ملیت ها ، قومیت ها و احترام متقابل در داخل و با دیپلماسی جدی در خارج از کشور در دست بگیرند.

 سید فتاح حسینی تصریح کرد : تمامی تلاش حزب اعتدال و توسعه با توکل به خدا و همراهی مردمی و با اعتقاد و ایمان به آرمانهای معمار کبیر انقلاب و فرامین مقام معظم رهبری و جلب رضایت برای کسب رای اعتماد دوباره در انتخابات پیش روی آقای دکتر روحانی برای تداوم خدمت به کشور و تقویت امنیت پایدار در ایران و جهان است.

استاندار آذربایجان غربی هم در پایان این نشست طی سخنانی از ترکیب حزب اعتدال و توسعه و حضور نخبگان برجسته استانی و افراد با تجربه و اساتید دانشگاهی و همکاران آموزش و پرورش و سایر ادارات و صنوف مختلف ابراز خوشحالی کرد و اعلام داشت : آماده هرگونه همکاری در جهت بکارگیری افراد توانمند و با تجربه و صادق و همکار واقعی دولت تدبیر و امید هستند.

علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این نشست صمیمی از بی انصافی بعضی افراد مغرض و فرصت طلب که بدنبال ایجاد فضای ناامن سیاسی و فرهنگی و اقتصادی هستند انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت : اگر کسی دولت تدبیر امید را تضعیف و تخریب نماید نهایت بی انصافی است.

در ادامه جلسه هریک از حاضرین به بیان مطالب و نکته نظرات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارزو دانشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
دروغ اقاي زنگنه كه گل سر سبد كار گذاران وكابينه اقاي روحاني است به تنهايي براي نابودي وابروريزي اقاي روحاني كافي است چون هر چه مغز ونخبه است فراري داده و ابروي روحاني را برده ديگه نمي خواهد شعار بكاري گيري مديران و نخبه ها سر دهيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار