سعادت : بانک‌های آذربایجان غربی نه ثبات مدیریتی دارند و نه ثبات تصمیم گیری و حتی برخی از آنها نمی‌توانند کارشناسان خود را اداره کنند.
کد خبر: ۳۰۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 27 September 2016


سعادت


تابناک آذربایجان غربی :
 استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که در دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: واقعیت این است که سیستم بانکی در استان اوضاع اسفناکی دارد.

سعادت گفت: سیستم بانکی آذربایجان غربی در بسیاری از شاخصها و ارائه خدمات به مردم و واحدهای صنعتی دچار افت اساسی است.

وی تصریح کرد: بانک‌های آذربایجان غربی نه ثبات مدیریتی دارند و نه ثبات تصمیم گیری و حتی برخی از آنها نمی‌توانند کارشناسان خود را اداره کنند.

او افزود: از ۱۶ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش که برای پرداخت به واحدهای تولیدی کل کشور در نظر گرفته شده، سهم استان آذربایجان غربی فقط ۳٫۵ درصد است.

استاندار اذربایجان غربی گفت: تاکنون فقط ۱۰۱ میلیارد تومان به صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان استان پرداخت شده است که در این زمینه و از نظر پرداخت در رتبه آخر کشوری هستیم.

سعادت اظهار داشت: هر چند هر کسی جای مدیر بانک در استان باشد مجبور به اجرای بخشنامه‌هاست اما انتظار می‌رود مدیران بانکی نسبت به مرتفع کردن مشکلات استان متعهدانه و مسئولانه اقدام کنند.

در ادامه سخنان استاندار آذربایجان غربی، رییس کل دادگستری استان خواستار تشکیل یک تیم خبره اقتصادی و استخراج کم کاری و تخلفات حقوقی و قانونی بانک ها در خصوص روند اختصاص تسهیلات به واحدهای تولیدی شد و دستور داد این تیم به ریاست بازرسی کل استان مسئول مدیریت , نظارت و کنترل این حوزه شده و در اسرع وقت نتیجه را در اختیار کمیته قرار داده و راهکار حقوقی ارائه بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار