فرمانده انتظامی قشم گفت: در 6 ماهه امسال نسبت به سال گذشته با کاهش 17 درصدی جرایم (سرقت‌ها)، مواجه بودیم اما متاسفانه شاهد افزایش 109 درصدی تلفات جانی رانندگی هستیم.
کد خبر: ۳۰۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 30 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ داوود محمود‌زاده صبح امروز در نشست با خبرنگاران در آستانه هفته ناجا با بیان اینکه شعار این هفته نیروی انتظامی همه با هم برای امنیت و آرامش در سراسر کشور نامگذاری شده اظهار داشت: ایجاد امنیت بدون حضور مردم در جامعه امکان‌پذیر نیست و رمز موفقیت کشور در جنگ تحمیلی، پشتوانه عظیم مردم ایران از نظام اسلامی بوده است.
 
وی نقش و مشارکت مردم در حوزه امنیت کشور را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: امنیت در کشور ایران زمانی محقق خواهد شد که مردم همکاری لازم را با پلیس و دیگر دستگاه‌ها را داشته باشند و در این راستا نقش مردم را نمی‌توانیم نادیده بگیریم.
 
فرمانده انتظامی قشم با اشاره به اینکه کشور ایران از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و باید شکرگذار این نعمت بود، تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی ایران با همت همکاران پرتلاش و با مشارکت و همدلی مردم و اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری محقق شده است.
 
سرهنگ محمودزاده خاطرنشان کرد: حضور در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه، ورزش صبحگاهی، اهداء خون، ارتباط با مردم، عطر‌افشانی مزار شهدا،تقدیر از کارکنان ساعی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و میدان پلیس نمادی از تلاش همکاران به عنوان ویژه‌برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در قشم است.
 
رئیس پلیس قشم با بیان اینکه قرائت پیام فرمانده نیروی انتظامی و پیاده روی خانواده از دیگر برنامه‌های این هفته است ادامه داد: صبحگاه مشترک نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی این جزیره با حضور مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی در روز شنبه دهم مهرماه اجرا خواهد شد.
 
وی ایجاد و تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه را از برنامه‌های هفته ناجا معرفی کرد و گفت: در 6 ماهه امسال نسبت به سال گذشته با کاهش 17 درصدی جرایم (سرقت‌ها)، مواجه بودیم اما متاسفانه شاهد افزایش 109 درصدی تلفات جانی رانندگی هستیم.
 
فرمانده انتظامی قشم، نقاط حادثه‌خیز، سرعت بالای شماری از خودروها، عدم رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی، بی‌احتیاطی، عدم دقت و عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط برخی از موتور سیکلت‌سواران از دلایل حوادث منجر به فوت در این جزیره اشاره کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار