نایب رئیس هیات کبدی بانوان ایلام گفت : زمان و محل برگزاری مرحله نهایی لیگ کبدی بانوان کشور از سوی فدراسیون کبدی چهارم تا هفتم آبان ماه به میزبانی استان ایلام اعلام شده و هرچند زمان برگزاری آن قابل تغییر است اما حضوراستان های تهران، البرز، مرکزی، فارس و مشهد به عنوان هم گروه تیم ایلام قطعی است.
کد خبر: ۳۰۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 02 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛زهرا یوسفی روز یکشنبه اظهار کرد: بانوان کبدی کار ایلامی با حضور در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان توانستند با صعود از گروه خود به مرحله نهایی این رقابت ها راه یابند.

وی اظهار کرد: تیم کبدی ایلام در این دوره از رقابت ها در رده سنی بزرگسالان با تیم های گلستان، آذربایحان غربی و خراسان رضوی در گروه اول قرار داشت و با صعود از این گروه به همراه تیم های کرمانشاه، یزد، قزوین و خراسان رضوی راهی مرحله نهایی شد.


وی افزود: این تیم با وجود کمبود امکانات و منابع مالی در شرایط خوبی به سر می برد و توانسته با حضور درلیگ برتر توان، ظرفیت و استعداد های خود را به نمایش بگذارد.

یوسفی یادآور شد: این تیم سال گذشته به دلیل هایی چون کم کاری رئیس هیات
قبلی و حمایت نشدن این تیم با حذف از گروه خود موفق به کسب عنوان و صعود به مرحله بعد نشد اما امسال با بروز تغییراتی در این تیم توانست با وجود نبود امکانات به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

نایب رئیس هیات کبدی بانوان ایلام گفت: مشکل بسیاری از هیات ها نبود اسپانسر و در اختیار نداشتن منابع مالی است و با کمک ناچیز فدراسیون نه تنها این رشته بلکه بیشتر ورزش ها با کمبود منابع مالی مواجه است و این موضوع باعث افت ورزش در استان می شود.

وی تاکید کرد: مشکل مالی این هیات باعث شده ورزشکاران ما در طول چهار سال از یک دست لباس ورزشی استفاده کرده و با وجود درخواست حمایت مالی از اداره کل ورزش و جوانان متاسفانه حمایت مالی در حد بسیار ناچیزی است.

یوسفی ادامه داد: به دلیل حضور در لیگ برتر خود هیات باید اسپانسر مالی جذب و هزینه ها را پرداخت کند که برای جذب اسپانسر مالی رایزنی های با تعدادی از شرکت ها از جمله شرکت گاز ایلام صورت گرفت اما این رایزنی ها نتیجه مثبتی را به همراه نداشت.

وی با بیان اینکه ورزش کبدی در استان ایلام شناخته شده نیست و استقبال چندانی از این ورزش نمی شود، گفت: با وجود تهیه و توزیع بروشور در مدارس و استعدادیابی اما هنوز استقبال از این ورزش کمرنگ است.

وی ابراز امیدواری کرد: مسئولان در زمینه شناساندن رشته کبدی و با حمایت از این رشته ورزشی و با توجه به حضور ورزشکاران با استعداد باعث رشد و شکوفایی این ورزش در استان شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار