معاون راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت:43 شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و بیش از سه هزار دستگاه کامیون نیز کار جابجایی کالاها را انجام می دهند.
کد خبر: ۳۰۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 04 October 2016
معاون راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان ایلام  از جا به جایی 956 هزار و 691 مسافر در شش ماهه اول سال جاری در این استان خبر داد، وگفت: این میزان تردد وسایل نقلیه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 11 میلیون و 368 هزار مورد بوده از افزایش 22 درصدی برخوردار بوده است.
 
به گزارش تابناک ایلام؛صفر صادقی راد روز سه شنبه کرد: جا به جایی این تعداد مسافر در قالب 115 هزار و 955 سفر از طریق ناوگان های تحت پوشش، شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای و مسافری استان انجام شده است.

وی با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در نیمه نخست سال جاری افزود: براساس آمار واطلاعات دریافتی از دستگاه های ترددشمار برخط ، 13 میلیون و 879 هزار و 345 تردد وسایل نقلیه در محورهای استان ثبت شده است.


به گفته وی، میزان سفر (حمل بار) در شش ماهه اول سال جاری، 82 هزار و 61 سفر با تناژ یک میلیون و 266 هزار و 688 تن بوده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش را نشان می دهد.

صادقی راد تاکید کرد: سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش داری قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.


حدود چهار هزار و 500 نفر راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار