رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان برای راه اندازی پرورش ماهیان خاویاری در مازندران آمادگی دارد.
کد خبر: ۳۰۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 05 October 2016
محمد سعیدی کیا امروز در مراسم اهدا و واگذاری رایگان هزار فقره اسناد املاک بنیاد علوی به مردم در فریدونکنار با بیان اینکه مازندران مرکز تولید برنج و ماهی است، عنوان کرد: با هماهنگی با استاندار مازندران برای راه اندازی واحد 20 تنی با ظرفیت تولید 500 کیلوگرم خاویار رایزنی شد. براساس این طرح افرادی که فعالیت اقتصادی دارند می توانند با ارائه طرح های اقتصادی برای هر واحد تسهیلات 1.5 میلیارد تومانی با بهره 8 درصد دریافت کنند. این بنیاد مرکز جمع آوری خاویار، احداث و خاویار تولید شده را خریداری می کند.

وی افزود: لازمه تهیه سند تعیین حدود زمین افراد، مشخص کردن مساحت و تطبیق آن با آیین نامه و جمع بندی است و اغلب زمانبر است اما در استان ماندران امروز هزار سند ملکی آماده شده و به صاحبانشان اهدا می شود. تا پایان سال جاری سند ملکی 3000 نفر از روستائیان مازندران، تهیه و واگذار می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه هماهنگی لازم با بانک سینا و بنیاد علوی برای اعطای تسهیلات به متقاضیان انجام شد، تصریح کرد: افرادی که طرح های اشتغالزایی دارند، می‌توانند در صورت تایید طرحشان از سوی استانداری، طرح را به بانک سینا ارسال کنند و این بانک حداکثر تا 2 میلیارد تومان تسهیلات با سود 18 درصد تسهیلات ارائه می‌کند.  10 درصد از سود این تسهیلات توسط بنیاد و استانداری و 8 درصد توسط متقاضی پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای راه اندازی طرح های اشتغالزایی واحدهای کوچک تا 20 میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته شد و اگر این اعتبارات جذب شود قابل افزایش خواهد بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار