مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان:
تابناک: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به برپائی نمایشگاه‌ توانمندی جمعیت هلال‌احمر‌ در اصفهان،گفت: شعار امسال هفته هلال‌احمر انسان مهربان، دنیای آرام" بوده که جمعیت هلال‌احمر به عنوان مردمی‌ترین نهاد، پیام‌‌آور صلح است.
کد خبر: ۳۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، محسن مومنی اظهار داشت: حضور مسئولان جمعیت هلال‌احمر در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مرکز اصفهان به مناسبت هفته هلال‌احمر در راستای ارتباط با مخاطبان و اطلاع‌رسانی در زمینه ارائه خدمات به مردم از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته هلال‌احمر است.

وی پیرامون برنامه‌های حوزه داوطلبان در هفته هلال‌احمر افزود: ویزیت رایگان و برپایی چادر سلامت در شعب با حضور پزشکان داوطلب و اعضای جوانان با محوریت غربال‌گری تست قند و فشار‌خون‌، اجرای طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان، برپایی جلسات خانه‌های داوطلب و پایگاه‌های ادارات و مساجد‌، جلسه با سرگروه‌های داوطلبان و اجرای پروژه‌های داوطلبی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته، اجرای پروژه‌های حمایتی و داوطلبی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان و بیماران‌، اجرای طرح حمایت ماندگار (اهداء خون) در سطح شعب استان با هماهنگی سازمان انتقال خون استان، اجرای طرح پنجره‌های امید، گسترش طرح التیام با جذب خیران برای کمک به بیماران نیازمند، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه داوطلبان و فراخوان عضویت در حوزه داوطلبان است.

وی پیرامون برنامه‌های حوزه جوانان در هفته هلال‌احمر تصریح کرد: فراخوان عضویت، حضور روسای شعب در سطح مدارس و بازدید از کانون‌های دانش‌آموزی، حضور پر‌رنگ همه اعضا و پرسنل در گلزار شهدای شهرستان‌ها، جلسه مدیر شعبه و کارشناس جوانان با دبیر و اعضای کانون‌های دانشجوئی از جمله برنامه‌های این حوزه است.

مومنی با اشاره به برنامه‌های حوزه امداد و نجات در هفته هلال‌احمر گفت: برگزاری مانورهای امدادی در سطح شهرستان، اجرای مانور دور میزی به صورت هم‌زمان و بررسی وضعیت آمادگی پایگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مانور (BHCU) و ارائه تخفیف ویژه به مراجعان مرکز توانبخشی از جمله برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر در حوزه درمان و توانبخشی به مناسبت هفته هلال‌احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر در شعب استان اصفهان در هفته هلال‌احمر اظهار داشت: غبارروبی و عطر‌افشانی گلزار شهدا‌، حضور در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه‌های توانمندی جمعیت هلال‌احمر‌، برگزاری آئین تجلیل از اعضای شرکت‌کننده در طرح‌های نوروزی جمعیت استان، همایش پیاده‌روی با حضور پرسنل و اعضای جمعیت، برگزاری مسابقات در زمینه‌های فرهنگی امدادی و ورزشی، برگزاری اردو‌های آموزشی فرهنگی، برپایی دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه، کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و غیره از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر به مناسبت هفته هلال‌احمر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار