معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تلاش برای رفع موانع تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 20 October 2016
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، تقی کهوریان در جلسه بررسی پروژه های عمرانی نیمه تمام سلماس که با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی و فرماندار و مدیران اجرایی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بازدید از پروژه های عمرانی سطح استان گفت: هدف از این بازدیدها بررسی و آسیب شناسی مشکلات پروژه های نیمه تمام سطح استان و انجام هماهنگی های لازم با مدیران اجرایی سطح شهرستانها و استان برای اتمام این پروژه ها و بهره مندی مردم از خدمات این پروژه ها می باشد.


 کهوریان اظهار کرد: اتمام این پروژه ها تا پایان دوره خدمت دولت از جمله تاکیدات ویژه رییس جمهور محترم نیز می باشد که حداکثر تا نیمه اول سال 96 به اتمام برسند.


 وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70درصدی پروژه ورزشگاه 5هزار نفری سلماس، تصریح کرد: خوشبختانه در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان، اعتبارات خوبی برای پروژه های استان در نظر گرفته شده و برابر رایزنی های انجام شده تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده در قالب سفر ریاست جمهوری برای استان به زودی آغاز خواهد شد. 


معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 52درصدی سد دیرعلی سلماس، خاطرنشان کرد: ظرفیت ذخیره این سد 2میلیون مترمکعب می باشد ولی با توجه به سوابق اثرات سوء طغیان این آبهای در حوزه های پایین دست و تخریب اراضی، اتمام آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا بتوانیم آب تنظیم شده ای را برای مصارف گوناگون کشاورزی و... فراهم کنیم.


 به گزارش تابناک آذربتیجان غربی؛ بازدید از عملیات اجرایی ندامتگاه سلماس، بيمارستان ١٦٠ تخت خوابي این شهرستان، عمليات اجرايي محور سلماس – خوي و نیز سد ديرعلي، عمليات اجرايي گاز رساني به روستاهاي سيلاب و اروبان و ٦ روستاهاي بخش مركزي و همچنین عمليات اجرايي منطقه ويژه اقتصادي سلماس از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون هماهنگي امور عمرانی استاندار آذربايجان غربي و مديران كل دستگاه هاي اجرايي استان به این شهرستان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار