با حضور استاندار آذربایجان غربی صورت گرفت:
مسجد جامع شهرستان اشنویه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۱۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷ 25 October 2016

مسجد جامع شهرستان اشنویه به بهره برداری رسید.

پروژه ساخت مسجد جامع شهرستان اشنویه امروز (دوشنبه) با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، ماموستا خاتمی امام جمعه اشنویه، خضری فرماندار اشنویه و جمعی از مدیران، مسئولان و مردم اشنویه بصورت رسمی افتتاح شد.

استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاح این مسجد ضمن قدردانی از مشارکت و کمک مردم اشنویه به ساخت مسجد جامع شهرستان اشنویه گفت: خدا را شاکریم که مردم خیر و متدین شهرستان اشنویه در یک حرکت تحسین برانگیز به ساخت مسجد جامع این شهرستان کمک کردند و با مشارکت این مردم است که امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

سعادت افزود: ساخت مسجد جزو کارهای خیر، حسنه و ماندگاری است که دارای اجر معنوی فراوان است و برکات آن مشمول نسل های آینده نیز خواهد بود.

وی در ادامه به اقدامات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم از زمان روی کار آمدن علی رغم وضعیت نامناسب اعتبارات، اقدامات بسیار خوبی در بخش های مختلفی مثل بخش سلامت، سیاست خارجی و مساله برجام و تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی انجام داده است که لازم است این خدمات و اقدامات به اطلاع مردم و شهروندان نیز برسد.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در استان نیز از زمان استقرار دولت تدبیر و امید با اولویت بندی پروژه های نیمه تمام، بطور متوسط هر سال حدود 1000 میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی به بهره برداری رسیده است که شاهد افتتاح آنها بویژه در ایامی مانند هفته دولت و دهه فجر بودیم.

سعادت افرود: پروژه های جدیدی نیز برای استان بویژه در سفر ریاست محترم جمهور به استان تعریف شده که برای توسعه و ارتقای رفاه مردم تاثیرگذار خواهند بود و طی یک یا دو سال آینده به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین به اجرای راهبرد مدیریت بدون پول در استان اشاره کرد و گفت: در زمانی که ما در استان شروع بکار کردیم با توجه به وضعیت نامناسب اعتبارات و تعطیلی پروژه ها، راهبرد مدیریت بدون پول که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است را برای استان تعریف و اجرایی کردیم که در قالب این راهبرد توانستیم پیمانکاران را دوباره فعال کنیم و اجرای پروژه ها را ادامه دهیم.

استاندار آذربایجان غربی با تبیین مساله برجام نیز اظهار کرد: عده ای فکر می کنند که برجام یعنی باختن و از دست دادن دستاوردهای هسته ای در حالیکه به هیچ وجه اینطور نیست و دولت تدبیر و امید با دیپلماسی فعال و دستیابی به برجام، توانست ضمن تعامل با دنیا، دیوار تحریم های ظالمانه را نیز بشکند.

سعادت افزود: ما معتقد نیستیم که راه حل تمامی مشکلات کشور با تعامل با دنیا حل می شود بلکه اتکای اساسی ما باید به توانمندی های خودمان که در راستای همان سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است باشد.

وی با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه هم گفت: متاسفانه عده ای در تلاشند که فقط اخبار ناامید کننده به مردم ارائه بدهند و مردم را نسبت به اقدامات و خدمات دولت ناامید و بی تفاوت کنند، فلذا لازم است که مردم و شهروندان را در جریان اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت قرار دهیم تا مردم نیز امیدوارتر از گذشته برای توسعه و شکوفایی کشور تلاش نمایند.

سعادت اضافه کرد: اینکه در کشور ما رهبری در راس امور قرار دارد که هم فقیه است، هم دارای ذکاوت، علم، دانش و بینش سیاسی است و هم اینکه بر مسائل دنیا و مسلمانان اشرافیت کامل دارد مایه افتخار و امیدواری مردم ایران اسلامی است و بی انصافی است که با وجود چنین رهبر فرزانه و دانشمندی در جمهوری اسلامی، عده ای فقط تلاش کنند که ناامیدی را در جامعه ایجاد کنند و بین مردم و حکومت فاصله بیندازند.

در این مراسم عبدالرحمان احمدی نماینده هیات امنای مسجد جامع اشنویه در رابطه با روند ساخت مسجد و مشارکت های مردمی در این خصوص و ماموستا خاتمی امام جمعه اشنویه نیز در رابطه با برخی مسائل فقهی و همچنین مسائل شهرستان توضیحاتی را ارائه نمودند.

گفتنی است مسجد جامع اشنویه 5000 مترمربع زیربنا دارد و در سه طبقه احداث شده است و مردم اشنویه نیز برای ساخت این مسجد نزدیک به 20 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی نموده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار