مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف بررسی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری، برای اجرای رزمایش مانور قطع برق در ۸ نقطه از استان آذربایجان غربی برنامه ریزی شده است .
کد خبر: ۳۱۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 25 October 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف بررسی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و  ضروری، برای اجرای رزمایش مانور قطع برق در ۸ نقطه از استان آذربایجان غربی برنامه ریزی شده است .
داود صالح نمدی مدیر دفتر روابط عمومی و سخنگوی کمیته اجرائی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن اعلام این مطلب گفت : با توجه به شروع هفته پدافند غیرعامل، برگزاری رزمایش کنترل آماده بکاری مولدهای اضطراری برق در دستور کار کمیته قرار گرفت و مقرر شد در یکی از روزهای هفته پدافند غیرعامل بصورت سرزده رزمایش مذکور برگزار شود .
صالح نمدی اظهار داشت : این شرکت در هفته مذکور علاوه بر انجام رزمایش مذکور، نسبت به اجرای برنامه های متنوعی از قبیل :  نشست رسانه ای با حضور مدیرعامل شرکت، درج شعارهای مرتبط با موضوع در سربرگ نامه های اداری، برگزاری همایش پدافند غیرعامل با حضور همکاران، برگزاری مسابقه پیامکی، تبلیغات محیطی و ... به مرحله اجرا درخواهد آمد 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار