بیستمین جایگاه عرضه سوخت سی ان جی استان ایلام روز چهارشنبه در مراسمی در شهر دهلران راه اندازی شد تا خودروهای دو گانه سوز این شهرستان دیگر مشکلی برای سوختگیری نداشته باشند.
کد خبر: ۳۱۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 26 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شهردار دهلران در این آیین گفت: برای احداث و راه اندازی این جایگاه سوختی بیش از 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهری هزینه شده است.

علی رنجبر از تحویل موقت این جایگاه توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام به شهرداری دهلران خبر داد و افزود: این جایگاه با شش نازل عرضه سوخت تا یک هفته آینده تحویل دائم خواهد شد و مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: دغدغه مردم بویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی دو گانه سوز دهلران در خصوص بهره مندی از سوخت سی ان جی با احداث این جایگاه بر طرف شد.

رنجبر با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های فرماندار دهلران در رفع مشکلات این جایگاه و راه اندازی آن، یادآور شد: راه اندازی این جایگاه نقش بسزایی در افزایش رضایت مندی رانندگان وسایل نقلیه دارد.

نماینده تاکسی داران دهلران نیز گفت: 100 دستگاه تاکسی گاز سوز در این شهرستان مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

ناصر چابوک افزود: تاکسیداران می توانند با راه اندازی این جایگاه سوختگیری براحتی نسبت به تهیه سوخت سی ان جی برای خوردوهای خود اقدام کنند.

20 درصد خودروهای موجود در شهرستان دهلران دوگانه سوز هستند که می توانند از خدمات جایگاه عرضه سوخت سی ان جی شهرداری استفاده کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار