رئیس فرهنگسرای جوان اورمیه : روز دهم آبان ماه ساعت ده صبح از طرف فرهنگسرای جوان ارومیه (بانی کمپین)، به همراه آقای کیانیان (حامی کمپین) دهم آبان پرونده حمایت میلیونی دهم آبان تحویل نماینده سازمان ملل میشود
کد خبر: ۳۱۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 28 October 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، دکترمحمد خزائی رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه خبر از رسیدن زمان وعده داده شده به اعضای کمپین #من_دریاچه_ارومیه_هستم داد و اعلام نمود روز دهم آبان ماه ساعت ده صبح از طرف فرهنگسرای جوان ارومیه (بانی کمپین)، به همراه آقای کیانیان (حامی کمپین) دهم آبان پرونده حمایت میلیونی دهم آبان تحویل نماینده سازمان ملل میشود.

Image result for ‫محمد خزائی فرهنگسرای ارومیه‬‎

وی ضمن سپاس از تک تک حامیان میلیون این کمپین ، با اشاره به  حمایت میلیونی ملت ایران علی الخصوص آذربایجانیها، که سبب تسریع و تقویت حضور بیش از پیش نهادهای زیست محیطی  و سازمان ملل در مساله بحران دریاچه ارومیه شد ، افزود:   در خلال این دیدار قصد داریم تا به پشتوانه این حمایت میلیونی  درخواست توجه بیش از پیش نهادهای بین المللی در ابعاد علمی و کارشناسی و مالی به موضوع دریاچه اورمیه را به نماینده سازمان ملل در ایران تقدیم کنیم.

خزائی افزود:  در این دیدار از آقای گری لوئیس رسما دعوت خواهیم کرد تا جهت بازدید وضعیت دریاچه ارومیه ، سفری به آذربایجان غربی داشته باشند و از نزدیک در جریان وضع دریاچه و روند احیا آن قرار بگیرند.

وی گفت: همراهان وحامیان عزیز ، راه هنوز به پایان نرسیده چراکه  این تلاشها باید تا احیا کامل دریاچه اورمیه ادامه داشته باشد حتی اگر این امر سالها به طول بیانجامد.ما نباید دریاچه اورمیه را تنها بگذاریم.  دریاچه اورمیه به ما و تلاشها و حمایت هایمان نیاز دارد. همانگونه که ما به وجود دریاچه و کمکها  و زیبایی هایش نیاز داریم. پس در ادامه راه نیز با ما بمانید.

وی درپایان گفت:  ایمان دارم که اتحاد و حضور و یکپارچگی مان اثر بخش هست و همانگونه که روزهای اول با ایمان کامل این جمله را نوشتیم :  #هیچ_تلاشی_بی_ثمر_نخواهدبود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار