امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی باید مدنظر همگان قرار گیرد، گفت: در این راستا باید نیروهای خلاق در پیشبرد اهداف انقلاب به کار گرفته و از نیروی فکری آنها به درستی استفاده شود.
کد خبر: ۳۲۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 02 November 2016

به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای بسیج دانش‌آموزی استان یزد به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اینکه بسیج کلمه‌ای مقدس و نهادی برخاسته از میان مردم است، اظهار داشت: بسیج یادگار امام خمینی(ره) و دوراندیشی عالمانه ایشان بود.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) با این هدف که از استعدادهای بسیجیان و نیروهای خلاق بسیج استفاده شود، اقدام به تأسیس این نهاد مقدس کرد و امروز نیز باید از نیروهای خلاق بسیجی به بهترین نحو استفاده شود.

ناصری با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار، هدف اول و آخر بسیج است، عنوان کرد: استکبار جهانی امروز عزم خود را برای نابودی ایران اسلامی و کشورهای مسلمان جزم کرده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

امام جمعه یزد تشریح کرد: استکبار جهانی امروز با دسیسه و توطئه، گروهک تروریستی داعش را به عنوان یک تروریست بزرگ در منطقه ایجاد کرده و هدف آمریکا و همدستان صهیونیستی‌اش به دست گرفتن قدرت در منطقه است، اما با حضور نیروهای بسیجی، همه توطئه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

ناصری مطرح کرد: ابرقدرت‌ها تلاش می‌کنند به اسم دموکراسی و با عناوین عوام‌فریبانه‌ای نظیر حقوق بشر و ... کشورهای کوچک و مظلوم را تحت سیطره خود درآورند، اما دست آمریکا برای همه مردم دنیا رو شده و همه می‌دانند که آمریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است و کشتار مسلمانان بی‌دفاع در کشورهای مختلف سند بزرگ جنایات آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی، پایگاه اصلی استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه است، افزود: مستکبران تلاش می‌کنند تا این پایگاه را برای خود حفظ کنند و به همین دلیل است که همواره مراقبند تا خطری صهیونیست‌ها را تهدید نکند، اما واقعیت این است که آمریکا، ایران را یک خطر بزرگ برای خود در منطقه می‌داند.

امام جمعه یزد  در پایان بیان کرد: ایران اسلامی با بهره‌مندی از نیروهای بسیجی سلحشور، همواره در مقابل استکبار می‌ایستد و استکبارستیزی همچنان شعار ملت ایران است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار