مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت :فرمانداری بافق وافراد نیکوکار این شهرستان 19میلیارد و 500میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به این سازمان امدادی در راستای سرعت بخشی به روند تحقق اهداف آن کمک کردند.
کد خبر: ۳۲۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک یزد،عباس احدپوراظهار داشت: از این مبلغ 2 میلیارد ریال از سوی فرمانداری شهرستان، اهدای 2 قطعه زمین در مجموع به ارزش 10میلیارد و 500میلیون ریال و هفت میلیارد ریال کمک خیرین گمنام است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه ساختار قانونمند کردن پایگاه جاده ای کشور در قالب امداد و نجات تکمیل شده است گفت: امداد نجات به اورژانس واگذار شد و هلال احمر فقط امور ستادی و بخش آموزش را انجام می دهد.
وی در مورد احداث پایگاه جاده ای بافق – یزد نیز افزود: در صورت تامین فضایی از طریق خیرین و مشخص شدن مسیر و جانمایی و احداث ساختمان،تجهیز آن را سازمان هلال احمر بر عهده خواهد گرفت.
این مسئول تصریح کرد: 2 میلیارد ریالی که فرماندار بافق مساعدت کرده است صرفا برای ساخت پایگاه جاده ای محور یزد - بافق اختصاص دارد که به محض وصول آن و مکان یابی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
هلال احمر بافق برای آگاهی بخشی به دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، سالانه بیش از پنج دوره آموزش امداد و نجات و نحوه مقابله با حوادث غیر مترقبه و اطفای حریق در آموزشگاههای شهرستان بافق برگزار می کند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار