رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین گفت: امسال در مجموع 300موکب درمناطق مختلف استان برای پذیرایی اززائران راه اندازی شده است.
کد خبر: ۳۳۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 17 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمد علوی فر افزود: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات مردم کمک های خود را برای ارایه خدمت به زائران به این ستاد تحویل دهند.
 
وی ادامه داد: مردم می توانند مواد غذایی، آب معدنی و سایر نذورات خود را برای توزیع بین زائران به این کمیته تحویل دهند.
 
وی با بیان اینکه کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی با هدف خدمات دهی به زائران از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان فعالیت خود را آغاز و تاکنون خدمات گسترده ای به زائران داشته بیان کرد: بزرگترین موکب پذیرایی از زائران در میدان ارغوان محل ورود به ایلام توسط این کمیته دایر شده است.
 
علوی فر اظهار کرد: در این موکب به صورت شبانه روزی خدمات دهی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی با مشارکت هیات های مذهبی و اقشار مختلف مردم انجام می شود.
 
وی با بیان اینکه امسال در مجموع 300 موکب در مناطق مختلف این استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی راه اندازی شده است، افزود: این موکب ها در ایوان، چرداول، بدره، دره شهر و آبدانان بصورت ویژه در شهرهای ایلام و مهران دایر شده اند.
 
علوی فر تاکید کرد: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در این موکب ها از 20 آبان آغاز شده و تا پنجم آذر هنگام بازگشت زائران از کربلای معلی ادامه خواهد داشت.
 
مرز مهران از امن و نزدیک ترین راه های دسترسی به عتبات عالیات است که همه ساله زائران زیادی برای سفر به عراق از این مرز بین المللی تردد می کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار