آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز، ۴ آذر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان که با محوریت مراسم سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد این شخصیت را نماد شهامت، شجاعت و دفاع از حریم اسلام، قرآن و کشور دانست و اظهار کرد: این نماد را باید تجلیل و در سخنرانی هایمان بیان کنیم.
کد خبر: ۳۳۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱ 25 November 2016
تابناک / آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز، ۴ آذر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان که با محوریت مراسم سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد این شخصیت را نماد شهامت، شجاعت و دفاع از حریم اسلام، قرآن و کشور دانست و اظهار کرد: این نماد را باید تجلیل و در سخنرانی هایمان بیان کنیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر مقام روحانیت میرزا کوچک خان تاکید فرمودند و نهضت جنگل را یک واحد مینیاتوری از جمهوری اسلامی نامیدند، افزود: میرزا کوچک خان برای اعتلا و عزت اسلام از خود گذشتگی کرد و جوانان باید این را بدانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت میرزا کوچک خان و ۱۵۰ روحانی شهید استان، خاطرنشان کرد: میرزا کوچک خان افتخار ایران و گیلان است و لذا مراسم بزرگداشت این روحانی مبارز و مجاهد باید با شکوه هرچه تمام تر و در خور شان برگزار شود. 

وی بر ضرورت تعامل و همدلی مسئولان و دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسم گرامیداشت تاکید و اظهار کرد: مراسم سالروز شهادت میرزا کوچک خان و ۱۵۰ روحانی شهید استان، می بایست غنی و با همدلی همه سازمان ها و ارگان های استان برنامه ریزی و برگزار شود.

امام جمعه رشت با اشاره به نقش رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی مناسب درخصوص این شخصیت اثرگذار، عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که هنوز برخی وجود دارند که می خواهند از این ظرفیت به نفع اهداف و منافع شخصی بهره ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار