رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه شعار بدون عمل بدبینی و بی‌اعتمادی را به همراه دارد، گفت: مالیات‌ها باید با درآمد متعادل باشد که نیازمند به پیگیری کشوری است.
کد خبر: ۳۳۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 27 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، حسن سلیمانی پیش از ظهر امروز در نشست نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تشکل‌ها و فعالان اقتصادی، اظهار داشت: نمایندگان استان هر کاری را بتوانند انجام می‌دهند و کاری که در حد توانایی آن‌ها نباشد در پروسه تصویب قرار می‌دهند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون تکالیف دولت و مجلس روبه‌رو است، گفت: باید تلاش کنیم که مطالبات مردم در لوایح قانونی گنجانده شود.

سلیمانی با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی، بیان کرد: وقتی واگذاری شهرک‌های صنعتی بی‌حساب کتاب باشد، همچون الان مشکل ایجاد می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به بی‌میلی مردم برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: افرادی زمین‌هایی را خریداری کرده‌اند در حالی که امروز قیمت آن بالا رفته و دیگر رغبتی برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

این مسؤول با بیان اینکه شعار بدون عمل بدبینی و بی‌اعتمادی را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: باید واقع‌بین بود و براساس واقعیت پیش رفت و برنامه‌ریزی کرد.

سلیمانی با تاکید به دوستی و همکاری با مدیران استان، گفت: نمایندگان استان دعوایی با مدیران استانی ندارند، قوانین دست و پای مدیران استانی را می‌گیرد.

وی در پایان گفت: مالیات‌ها باید با درآمد متعادل باشد که نیازمند به پیگیری کشوری است و در این راستا نمایندگان آماده همکاری هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار