صبح امروز پنجشنبه 11 آذرماه 1395 با حضور امام جمعه , نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی, فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس برگزار گردید.
کد خبر: ۳۳۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 01 December 2016
شورای اداری شهرستان سلماس صبح امروز پنجشنبه 11 آذرماه 1395 با حضور امام جمعه , نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی, فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس برگزار گردید.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ در این جلسه دکتر ناصری  ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از دانشگاه آزاد اسلامی و واحد سلماس پرداختند.ایشان به بیان  نقاط قوت و امکانات و نیروی انسانی اعم از هیات علمی و کارکنان و آزمایشگاههای مجهز واحد  پرداخته و خاطر نشان شدند که خدمات دانشگاه آزاد اسلامی و واحد سلماس بر هیچکس پوشیده نیست. وی در ادامه به کارشکنی های صورت گرفته در خصوص تصویب رشته ها و نیز ثبت نام دانشگاه آزاد پرداخته  و بیان کردند که با وجود همه این سختگیری ها ولی مشاهده می شود که با گذشت دو ماه و نیم از سالتحصیلی ، دانشگاه پیام نور برای نیمسال اول دانشجو می پذیرد؟

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان سلماس ، آقای مسعود حاج علیلو  با تائید تواناییهای دانشگاه آزاد اسلامی و نیز واحد سلماس از شورای اداری شهرستان درخواست نمودند که با تمام توان در خدمت  به دانشگاه آزاد اسلامی تلاش نمایند  .

در ادامه آقای شهروز برزگر ، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه حدود بالغ بر 35 نماینده در مجلس از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی هستند ، خاطر نشان شدند با عنایت به اینکه خود در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس می کنند از نزدیک با مشکلات و موانع  آشنایی داشته و سعی خواهند نمود تا این مشکلات را برطرف نمایند. ایشان به ظرفیت بالای پذیرش در دانشگاهها اشاره نموده و تاکید نمودند که دانشگاه آزاد اسلامی به رسالت اصلی خود که همان گسترش علم بود دست یافته و امروز هرچند در کوتاه مدت این ثمرات قابل مشاهده نباشد  ولی برای دراز مدت کاملامفید و پر ثمر خواهد بود  و تحصیلکرده  دانشگاهی دیگر سراغ بسیاری از ناهنجاریها و قانون شکنی ها نمی رود و همیشه و در همه ی صحنه ها حضور فعال دارد چه در مراسم مذهبی ، چه در انتخابات و ... که این در سایه علم و تحصیل حاصل می شود.

در ادامه جلسه اعضای شورای اداری شهرستان سلماس ضمن بازدید از سایتهای دانشگاه، کارگاه انیمیشن ،کتابخانه و ... با تواناییها و امکانات دانشگاه آشناتر شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار