فلاحت پیشه:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: قانون، فصل الخطاب کليه امور است و پليس با ايمان و اعتقاد به خداوند در جامعه در راستای اجرای قوانين کارنامه قابل تحسينی دارد.
کد خبر: ۳۳۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 04 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، دکتر حشمت الله فلاحت پيشه در جمع کارکنان انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، ضمن قدردانی از زحمات فرمانده انتظامي شهرستان و کارکنان در کاهش جرايم و امنيت مطلوب در سطح شهرستان، اظهار کرد: برقراری نظم و امنيت وظيفه ای بزرگ و خطير است و همگان بايد در انجام اين وظيفه خطير از نيروی انتظامی حمايت کنيم. 


وی افزود: برقراری و تامين امنيت زوار اباعبدالله الحسين(ع) کاری بزرگ بود که نيروی انتظامی از اين ماموريت نيز رو سفيد بيرون آمد و با توجه به عبور بيش از دو ميليون زائر از اين شهرستان، برابر اخبار رسيده هيچگونه ناامنی و سرقتی برای زوار رخ نداده و اين مهم جز با کار و تلاش شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان مقدور نمی شد. 


نماينده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: پليس شهرستان اسلام ابادغرب تا حد توان، سهم خود در تامين امنيت به انجام رسانده است و برای پايداری اين امنيت ساير دستگاه ها و نهادها و تمام اقشار جامعه بايد نقش خود را ايفا کنند. 


وی تصریح کرد: قانون، فصل الخطاب کليه امور است و پليس با ايمان و اعتقاد به خداوند در جامعه در راستای اجرای قوانين کارنامه قابل تحسينی دارد. 


فلاحت پيشه افزود: خدمات نيروی انتظامی جزو جدا ناشدنی کارها و امور فردی و اجتماعی مردم است و گستردگی خدمات رسانی در نيروی انتظامی بی بديل و خدمت در اين نيرو عبادت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار