تابناک مرکزی: معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: نمایشگاه کتاب استان مرکزی در پنج روز فعالیت یک میلیارد و 713 میلیون ریال فروش داشت.
کد خبر: ۳۴۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 08 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، ظفر افشون گفت: استقبال مردم از نمایشگاه استان کتاب استان در چند سال اخیر بی سابقه بود و فروش این میزان کتاب در مدت پنج روزه فعالیت این نمایشگاه نشان از گرایش مردم به کتابخوانی و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و استان دارد.

وی ادامه داد: دولت امسال تسهیلات مناسبی را برای استفاده متقاضیان از کتاب های این نمایشگاه در نظر گرفته و کتاب های این نمایشگاه با حدود 40 درصد تخفیف قیمت پشت جلد به خریداران تحویل شد.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب این استان به دلیل استقبال و اشتیاق گسترده مردم با یک روز تمدید مردم از 6 روز به هفت روز افزایش یافته است و این نمایشگاه تا روز جمعه در مکان نمایشگاه بین المللی غرب کشور دایر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، به همراه مدیرکل اقتصادی و بین الملل استانداری، رئیس مرکز برنامه ریزی،نوسازی و فناوری اطلاعات و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از قسمت های مختلف نمایشگاه کتاب این استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار