تابناک مرکزی: مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: 900 میلیارد ریال مطالبات حوزه درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی از ابتدای سال جاری به مراکز طرف قرارداد در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۴۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳ 12 December 2016

دکتر بابک عدلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 720 میلیارد ریال از پرداخت های امسال استان در حوزه مدیریت درمان به خرید خدمات از مراکز درمان دولتی و دانشگاهی بوده است.

وی توضیح داد: 180 میلیارد ریال نیز به مراکز طرف قرارداد خرید خدمات خصوصی در حوزه تشخیصی، درمانی و داروخانه ها پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: پرداخت مطالبات خرید خدمات درمانی استان در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد رشد دارد.

دکتر عدلی ادامه داد: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید میزان رقم پرداختی در هزینه های بیمه شدگان 2.2 برابر شده است.

وی اظهار کرد: همراهی با برنامه تحول نظام سلامت به عنوان سیاست کلان در حوزه درمان تامین اجتماعی تعریف شده و در این راستا تمامی کوشش برای سرعت بخشی به پرداخت مطالبات مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد بیمه شدگان سازمان در استان لحاظ شده است.

سه بیمارستان ملکی امام خمینی(ره) اراک، شهید چمران ساوه، بیمارستان شازند و هفت درمانگاه و مرکز سرپایی تامین اجتماعی استان مرکزی در شهرستان های اراک، ساوه، دلیجان، محلات و خمین به بیمه شدگان این سازمان و سایر مردم این استان خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار