عملیات اجرایی 15 کیلومتر روکش آسفالت محور ملکشاهی – میمه با اعتبار 32 میلیارد ریال آغاز شد .
کد خبر: ۳۴۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 14 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ فرماندار ملکشاهی روز چهار شنبه در جریان بازدید از عملیات اجرایی این پروژه با قدردانی از نگاه ویژه دولت تدبیر و امید بویژه شخص استاندار به شهرستان ملکشاهی گفت: از سال گذشته تا کنون بالغ بر 70 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان مورد بهسازی و روکش آسفالت قرار گرفته است و این روند همچنان ادامه دارد.
 
اسد قاسمی با بیان اینکه ملکشاهی به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان حلقه اتصال شمال جنوب استان از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار کرد: محور ملکشاهی – میمه علاوه بر مسیر تردد سه شهرستان دهلران ،آبدانان و ملکشاهی به عنوان مسیر موازی شمال- جنوب استان نیز قرار دارد.
 
وی یادآور شد : این محور دارای مزیت های از جمله کوتاهی مسیر ، مناطق بکر طبیعی و گردشگری و هوای معتدل است که همین باعث رغبت مردم و مسافران از این مسیر شده است .
 
فرماندار ملکشاهی افزود : با اتمام این پروژه تمام طول مسیر حوزه راه ملکشاهی به میمه از یک سطح تقریبا استاندارد و مناسب برخوردار می شود.
 
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد ، 100 کیلومتر جاده فرعی و 70 کیلومتر جاده روستایی محور های ارتباطی ملکشاهی را تشکیل داده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار