آیت الله سیدمحمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان این در زمان حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت مسئولان و مردم است خواستار کمک همه مسئولان و احزاب سیاسی برای افزایش رونق اقتصادی و اشتغال به دولت شد.
کد خبر: ۳۴۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 17 December 2016

به گزارش تابناک سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی با گرامی داشت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) افزود : در روزهای اخیر بدعهدی های فراوانی را از سوی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی شاهد بوده ایم که باید برای خنثی سازی این برنامه ها، مسئولان در هر جناح سیاسی که هستند، وحدت بین خود را حفظ نمایند.

ایشان وحدت و اتحاد را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت : نباید اختلاف های نابخردانه از سوی بعضی از جریان های سیاسی زمینه کاهش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را فراهم کند.

همه مسئولان و احزاب سیاسی برای افزایش رونق اقتصادی و اشتغال به دولت کمک کنند

وی خاطرنشان کرد : رمز بقای نظام جمهوری اسلامی وحدت بین مردم و مسئولان و احزاب سیاسی است که باید با پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب ، همه مسئولان پشتیبان ارزش های ولایت فقیه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت : همه مسئولان و احزاب سیاسی برای افزایش رونق اقتصادی و اشتغال به دولت کمک کنند و باید با راهبرد وحدت ، رفاه را برای کشور به ارمغان آورد.
وی خاطرنشان کرد : ولایت فقیه محور وحدت نظام جمهوری اسلامی است و همه مسئولان نظام باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب برای رونق و آبادانی کشور تلاش مضاعف کنند.

امام جمعه سمنان ادامه داد : پیامبر اسلام پیام آور دین مبین اسلام است و ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی کار دشمنان اسلام است که باید شیعیان و اهل تسنن نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار