شهردار شیراز گفت:به زودی باغ هنر بزرگ در شهر شیراز به مجموع باغ های این شهر اضافه می شود که راه اندازی این باغ فرصتی ایجاد می کند تا هنرمندان بتوانند آثار خود را در این باغ به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۳۵۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 03 January 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:پاک فطرت اضافه کرد: مجموعه بین الحرمین فضایی به وسعت هشت هکتار دارد که علاوه بر ایجاد اماکن تجاری و اداری یک هتل با 60 اتاق که از آن نیز به عنوان زائرسرا استفاده می‌شود نیز در حال ساخت است.
 
شهردار شیراز ادامه داد: این در حالی است که در مجموعه بین الحرمین شیراز مجموعه بزرگ ورزشی و استخر، و رستوران نیز در حال ساخت است.
 
پاک فطرت با بیان اینکه شیرازشهر خدماتی و گردشگری، مذهبی، تاریخی و درمانی است و باید از ظرفیت موجود در آن استفاده کرد عنوان داشت: همچنین هفته آینده نیز نخستین مرکز تخصصی گردشگری،مذهبی شیراز برای توسعه دانش بنیان گردشگری مذهبی در خیابان 9 دی شیراز افتتاح می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر مدد سرای مهربانی و محل کارتن خواب ها ویژه آقایان با 40 تخت راه اندازی شده که چنین مرکزی ویژه خانم ها نیز به زودی راه اندازی می شود.
 
پاک فطرت افزود: شهردار شیراز با اشاره به اینکه در موضوع دیوار مهربانی عده‌ای به دنبال سوء استفاده بودند گفت: آدرس این مرکز در اختیار بیمارستا‌ن ها و کلانتری‌‌ها قرار گرفته تا افرادی که در راه مانده‌اند به این مراکز دعوت و شب غذای گرم بخورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار