کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از اجرای ویژه‌برنامه‌های متعدد در ایام الله فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲ 08 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مهدیه‌السادات حسینی مطلق، کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در نخستین جلسه کمیته کتاب و کتابخوانی ستاد دهه فجر استان از اجرای برنامه‌های متنوع در دهه فجر خبر داد.
وی به برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای در سراسر استان با محوریت کتاب‌های انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه‌های امام راحل اشاره کرد و افزود: در کنار برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در شهرستان‌های مختلف، جلسات قصه‌گویی و مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر نیز در کتابخانه‌های استان برگزار خواهد شد.
حسینی مطلق همچنین از برگزاری مراسم تقدیر از حجت‌الاسلام مظفر سالاری، نویسنده مطرح یزدی و صاحب کتاب «قایق راندن به اقیانوس» (کتاب سفر مقام معظم رهبری به استان یزد در سال ۸۶) و برگزاری نقد کتاب‌ «جانستان کابلستان» اثر رضا امیرخانی، نویسنده برجسته کشوری در شهرستان بافق خبر داد.
عضو کمیته کتاب و کتابخوانی ستاد دهه فجر استان یزد، افتتاح کتابخانه عمومی مصلای شهر احمدآباد اردکان، بازگشایی کتابخانه شهید صدوقی شهر مروست و برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی در یکی از شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های این ستاد در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار