آیات یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، استادی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه و اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی، ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۵۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 09 January 2017
به گزارش تابناک قم، پیام تسلیت روسای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به این شرح است:

ارتحال مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام را به حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران، خانواده محترم و علاقه‌مندان آن مرحوم تسلیت می‌گوییم.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چهره برجسته و روحانی مجاهدی بود که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور مؤثر و چشمگیری داشت و در دوران ممتد و پر محنت مبارزات همراه امام راحل بود و مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها و جانفشانی‌های وی در راه اسلام و انقلاب اسلامی فراموش نمی‌شود.

آن فقید سعید پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در میدان‌های گوناگون نقش سرنوشت‌سازی در تحکیم مبانی اسلام، ارکان نظام، ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب ایفا کرد و در مدیریت‌های عالی نظام و در خدمت به مردم عزیز آثار ماندگاری از خود به‌جای گذاشت.

بر روان پاک او درود می‌فرستیم و رحمت و رضوان و غفران الهی برای آن فقید مسئلت می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار