سرمربی ماشین سازی رسما با حضور آندرانیک تیموریان در استقلال موافقت کرد.
کد خبر: ۳۵۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 13 January 2017
فرهاد کاظمی پس از بازی امروز ماشین سازی مقابل فولاد عنوان کرد:آندو افتخار فوتبال مملکت است و بعد از آن مریضی شدید امروز گفت می توانم روی نیمکت بنشینم. من به باشگاه گفته ام که آندو باید تصمیمی بگیرد بماند یا برود.

وی افزود:کسی که می خواهد برود باید برود. بگذار با دلش بازی کند. آندو استقلال را دوست دارد. با من دوستانه صحبت کرده و پذیرفته ام که او به جایی برود که در آن به محبوبیت رسیده است.
 
فرهاد کاظمی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های ماشین سازی و فولاد اظهار داشت: من از رسانه ها توقع دارم. پنالتی های دقایق 32 و 88 را برای ما نگرفتند. شما رسانه ای باید این را گسترش دهید. جفت این خطاها به پشت پای بازیکن ما خورد. یکی از نیازهای ما این است که شما رسانه ها بعد تبلیغات را راه بیندازید.

وی افزود: قبل از هر چیز باید از مقامات استانی از جمله استاندار که حضور پیدا کردند تشکر کنم. برای آماده شدن زمین تشکر می کنم اما بچه ها هر وقت صاحب توپ می شدند لیز می خوردند. کیفیت زمین نامناسب است و زمین داد می زد که اینجا نمی شد بازی کرد. من دیروز قول داده بودم که روی کار دفاعی تیم خود می رسیم. فولاد تیم بسیار خوب و رونده ای است و به آن ها اجازه ندادیم حمله کنند. برای بازسازی نیاز به کار تاکتیکی داریم. قائدی، علی عسکر و فردین خیلی خوب بودند اما تنها 40 درصد آمادگی خود را به دست آورده اند چون قبل از آن بازی نکرده اند.

سرمربی ماشین سازی بیان داشت: حرکت تیمی در نیمه دوم را به فال نیک می گیرم. البته من سیدعلی را به عنوان داور خوب قبول دارم. اگر در دقایق 32 و 88 پنالتی نشده بود، من مربیگری را کنار می گذارم. سوای این خطاها بچه ها بازی خوبی کردند.

و.ی درباره تاکتیک امروز خود اذعان داشت: ما امروز سه مهاجم را استفاده کردیم. امین به خاطر ضربه ای که خورده بود و الان هم یخ روی پایش گذاشته از من می خواست که تعویضش کنم. پیام هم دیگر بازیکن ما بود.

کاظمی بیان داشت: در دو سه روز آینده دنبال یک فروارد شش دانگ هستیم البته پیام به خوبی کار می کند. قبل از این با یک فروارد سوری و یک اردنی صحبت کردیم. آن ها قرار بود بیایند ولی نیامدند. به هر حال  ولی فردا ما با یک بازیکن بزرگ قرارداد می بندیم.

وی ادامه داد: قطعا ما می مانیم و اصلا در این مورد شک نکنید. ما بعد از اول اسفند استراحت داریم و آن به ما کمک می کند. در 19 اسفند هم استراحت بعدی مان شروع می شود. خیلی راحت راحت راحت این تیم می ماند. من فکر می کردم در بازی با سایپا و امروز امتیازات را می گیریم ولی به خاطر خطاهای داوری نتوانستیم این امتیاز را بگیریم.

کاظمی تصریح کرد: روزی که من این تیم را گرفتم گفتم با حمایت شما رسانه ها و مسوولان استان این تیم می ماند. الان هم این را می گویم.

سرمربی ماشین سازی درباره باقی ماندن آندو در تیم تصریح کرد: آندو افتخار فوتبال مملکت است و بعد از آن مریضی شدید امروز گفت می توانم روی نیمکت بنشینم. من به باشگاه گفته ام که آندو باید تصمیمی بگیرد بماند یا برود. کسی که می خواهد برود باید برود. بگذار با دلش بازی کند. آندو استقلال را دوست دارد. با من دوستانه صحبت کرده و پذیرفته ام که او به جایی برود که در آن به محبوبیت رسیده است.

کاظمی در پاسخ به کاپ،درباره اینکه به نظرش در بازی های آینده تیمش چقدر تماشاگر می آید اذعان داشت: قول می دهم در بازی بعدی در خانه گسترش فولاد بیش از سه چهار هزارهوادار خواهیم داشت. ان ها هم می بینند تیمشان زیبا بازی می کند. آن ها هم از تیم حمایت خواهند کرد و می بینند پتانسیل تیمشان زیاد خواهد شد. تیم ماشین سازی پتانسیل آسیایی شدن برای سال آینده را دارد. تیم شامل مسوولان کادر فنی و استانی و... است. الان تیم هایی مثل پیکان و سایپا را ببینید. تیم های دیگر ساندویچ می دهند که تماشاگر جذب کنند ولی ما این پشتوانه را داریم. من دوست دارم از تیم انتقاد شود و ضعفهایمان دیده شود تا به رفع آنها اقدام کنیم./کاپ
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار