تابناک مرکزی: مرحله استانی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن روستایی وعشایر استان مرکزی با رقابت ۱۶۰ نفر برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 23 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، مرحله استانی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن روستایی وعشایر در استان مرکزی به همت سازمان جهاد کشاورزی استان، امروز، ۴ بهمن ماه برگزار شد.

 حجت‌الاسلام اصغر دهقان مروج، مسئول آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی استان مرکزی، در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: یکی از کمیته‌های برگزاری مراسم دهه فجر کمیته روستایی و عشایری است که مسابقات روستایی و عشایر هرساله در این ستاد تعریف و اجرایی می‌شود.

وی اجرای برنامه‌های قرآنی در دهه فجر را نشان از توجه انقلاب اسلامی به این امر مهم خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی استوار شد و برپایه قرآن و اهل بیت(ع) نیز ادامه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام دهقان بابیان اینکه بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن روستایی و عشایری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۶۰ نفر از افراد بالای ۱۲ سال در ۷ رشته قرآنی حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، مفاهیم از جلد دوم تفسیر نمونه ویژه بانوان و قرائت، اذان، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء ویژه آقایان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که امتیاز ۷۵ به بالا را کسب کنند به مرحله کشوری که طی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: ستاد کمیته روستایی و عشایری از ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متعددی دارد که در زمان‌بندی مشخص اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار